Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GiaMahan skrev (1 time siden):

Veldig komplisert og tar lang tid: Skyll quinoa og kok opp (ønsket mengde) Hakk opp en neve med enten ruccola eller crispysalat. Kutt opp gulrot, agurk, røde druer (etter ønsket mengde) og hiv dette oppi. Hell over olivenolje og krydre med pepper. Smuldre litt fetaost over salaten. 

Fikset det for deg.

Lenke til kommentar

1 Batteriet kan ta permanent skade hvis det går tomt
2 Batteriet skal ha en viss ladning før det belastes
3 Helst skal du ligge mellom 20 og 80 prosent ladning og prosent vist er neppe nøyaktig. Det er vanlig med cap før topp og bunn.

Apple forsøker å hindre deg i å ødelegge batteriet. Takk de i stedet.

Hvor hardt tror du det hadde vært for batteriet hvis de lot deg skru på med en gang og så lade batteriet helt ut en eller flere ganger?

Venn deg til at du skal lade telefonen før 20% er nådd. Da har du riktig bruk. 20% er tomt batteri i praksis.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
geir__hk skrev (4 timer siden):

Skulle bussen velte kan man berge livet fordi man ikke faller mot vinduet eller evt lander en hel haug folk oppå hverandre.

Istedet slår de hodet mot hverandre og får skallebank..
Eller kanskje de brekker ryggen.

Det er en god grunn til at de sluttet å bruke 2-punkt i biler.

Lenke til kommentar
BadCat skrev (På 2.9.2021 den 19.02):

Stadig dårlig lyd på mikrofoner hos NRK. Skulle tro at de hadde både utstyr og erfaring i bruk, men gang på gang har de dårligere lyd enn på livestreamen til en tilfeldig tenåring.

Sikkert for å spare penger. De får vel ikke så mye gjennom lisensen fra oss seere og lyttere. De pengene brukes på programmer som kjøpes inn eller produseres av NRK

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

En nettleverandør av kaffe hadde ikke min kaffe på lager, derfor bytta de ut den jeg bestilte med en annen type jeg bestilte sist, uten å spørre. Den forrige var også feil på samme måte, så nå ha jeg fått feil kaffe to ganger. De nekter selvsagt. På fakturaen står den kaffen jeg fikk levert.

De mener jeg selv har bestilt disse. Men det er umulig.

Lenke til kommentar

VW og sikkert andre bilprodusenter lager dieselbiler som er dømt til å måtte repareres for store summer på et tidspunkt. 

Verkstedet som bilen står på er jo nødt til å vite om dette, de skulle rådet meg til å bytte turbo sist egr ventil ble byttet, men neida. 

(det har lekket olje fra turbo som har tettet egr, med resultat at begge må byttes) 

Har skjønt at de ikke er ute etter å hjelpe folk, de bryr seg bare om å suge penger ut av folk som ikke vet bedre

Endret av Mechablast
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...