Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

30 minutes ago, X19x11 said:

2-3 ganger i måneden kjenner jeg folk som poster på Twitter, med bilde, at de fikk igjennom hasj, molly og værre stoffer uten problemer mens jeg som får pakke kanskje en gang i måneden, med små metall biter til bilen, der trenger de kvittering og beskrivelse av hva det er etter å ha holdt det på lager i ukesvis.

Kanskje de burde gjøre jobben sin bedre? Uansett, håper de 160kr det ble i toll var verdt det 🙄

Satans tollvesen fortjener absolutt ikke mer ressurser til å plage folk med.

Tollen holdt igjen kreftmedisiner til mine dyr i 4+ måneder så den ene døde.

Ikke rart at Jesus hatet tollere. 

Og gjett yrket til Hitlers far...


-Tollsjefen selv; "herr Oberoffizial Hitler".

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Myke senger. En god seng er hard og fast, slik at kroppen ligger så flat som mulig.

Sist jeg var på besøk hos foreldrene mine skrøt mamma av at de hadde kjøpt ny seng til gjesterommet med så myk og god madrass.

Den var så myk at det føltes nesten som å sove i en hengekøye. Ble liggende i en "U-form", og fikk selvsagt skikkelig vondt i ryggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Skurupu skrev (3 minutter siden):

Myke senger. En god seng er hard og fast, slik at kroppen ligger så flat som mulig.

Som jeg har forstått det, skal madrassen forme seg best mulig etter kroppen. Så den skal ikke være for fast heller.
Man ligger jo helst på siden, og da er ikke kroppen rett som en strek.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (29 minutter siden):

Hvorfor skal alle kjøre strake veien til Lofoten?

Nå som grensene er åpne så kan man kjøre E45, deretter E10, så kommer man til Lofoten uten ferje.
Fra/Til Trondheim så er denne turen 6 timer lengre, men en slipper å stå 4 timer i kø.

Fordi Norge har fint landskap og Sverige har tjukk granskog.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er bra vi har en oppegående gjeng her som skjønner hva som er hovedoppgaven til tollere. Det blir også veldig mye billigere for oss som et samfunn når alle avgiftene som eksisterer ikke vil være krevd inn. Disse pengene kommer diverse foretak som importerer ting til å trekke fra på sine nåværende utsalgspriser. not

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
X19x11 skrev (7 timer siden):

Kanskje de burde gjøre jobben sin bedre? Uansett, håper de 160kr det ble i toll var verdt det 🙄

De har plaget meg 4 ganger i f m kjølepasta til elektronikk. Noe i noen av dem slår ut på idiotmaskinene deres som narko. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Delvis skrev (4 timer siden):

Som jeg har forstått det, skal madrassen forme seg best mulig etter kroppen. Så den skal ikke være for fast heller.
Man ligger jo helst på siden, og da er ikke kroppen rett som en strek.

Her er det mye å ta tak i 🙂 

En hard madrass vil stoppe sirkulasjonen fortere lokalt i de laveste deler av skrotten, det begynner å klø i dem og du må snu deg oftere. Det gjør at ledd og andre strukturer får oksygen og næring mens du baler med kroppen. En myk madrass vil gjøre at du snur deg sjeldnere, og kroppens ulike strukturer får mindre næring og oksygen, og du blir stivere om morgenen. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
frohmage skrev (2 minutter siden):

Kanskje de synes det er rart at folk vil spare penger på å kjøpe kjølepasta fra utlandet.

Jeg har tenkt på at de bløffer og serverer vikarierende årsaker for å ha noe å gjøre.

Det er en kjent sak at narkopolitiet bløffer og sier at hunden har markert på en person de ikke liker trynet, klærne eller kroppsspråket til. Når personen er funnet fri for forbudte stoffer, så er denne litt smart og ber dem lede hunden en gang til forbi seg for så se om hunden markerer en gang til. Det gjør de aldri, både av preventive grunner og taktiske. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Skogslik skrev (2 minutter siden):

Angående soving som irriterer:

Våkne om natten av at den ene armer er helt urørlig/null følelsers i den.
Små angst og panikk om at den har vært slik for lenge og må amputeres.

Alt avhenger av om det er en nerve eller et blodkar som er strupet. Når nerven gjenoppretter forbindelsen så kjenner du stikking. Når blodkarene har vært strupet, så kan det være farlig om det har dannet seg en klump. Faren for klumper blir stor etter ca 2 timer med blodkar. Så spørs det hvor klumpen tar veien. Som regel til lungen.

Lenke til kommentar
Skogslik skrev (38 minutter siden):

Angående soving som irriterer:

Våkne om natten av at den ene armer er helt urørlig/null følelsers i den.
Små angst og panikk om at den har vært slik for lenge og må amputeres.

Kan være nerve i klem. Har du en fysisk krevende jobb og kan ha fått noe belastningsplager? Bestill legetime,  lettere å behandle dess tidligere man starter med behandling :) regner nok med du blir anbefalt å gå til fysioterapeut!

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (1 minutt siden):

Kan være nerve i klem. Har du en fysisk krevende jobb og kan ha fått noe belastningsplager? Bestill legetime,  lettere å behandle dess tidligere man starter med behandling :) regner nok med du blir anbefalt å gå til fysioterapeut!

 

Går nok bra, stikker og prikker seg tilbake ganske raskt når jeg våkner med det.
Har bare skjedd et par ganger.

Bærer mye med armene på jobb ja, så er nok derfor.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Skogslik skrev (2 minutter siden):

Går nok bra, stikker og prikker seg tilbake ganske raskt når jeg våkner med det.
Har bare skjedd et par ganger.

Bærer mye med armene på jobb ja, så er nok derfor.

 

Et varmt bad om kvelden.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Postkassa full av reklame. Det er både irriterende og lite miljøvennlig.

Alle de katalogene og flygebladene kan jeg finne på nett. Papirløst.

Jeg kan også abonnere på alle elektronisk. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...