Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

frohmage skrev (57 minutter siden):

Pleier de ikke å åpne det igjen uansett, altså?

"En gentlemann åpner bildøra og lukker dolokket for damer".

Jeg vet ikke hvor mange vintre du har levd, men jeg har vært på besøk hos mange par og hørt krangelen, og sett nok tv serier, og hørt nok klager fra kvinnfolk.

Greia er vist at de synes det er creepy med dolokket oppe fordi vi har slått lens.

Da er det alternativ lokket oppe men ringen nede, eller hele do lukket. Like greit å ha den lukket, hva har vi lokket for typ?

Jeg regner med at de fleste vasker do inni mellom, men det er også dette med bakterier...

Faktisk er det fordel, hørt dette fra forskere at man lukker før man fløsjer.

Om man ikke gjør det så flyr bakterier opp i luften.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
D0vendyret skrev (6 minutter siden):

Dette testa Mythbusters og de kunne ikke finne noe hold i denne påstanden.

Mythbøsters er hjernedød underholdnings forskning.

Like seriøst som de andre tv seriene..

Ancient Aliens osv.

Det jeg snakker om er ordentlig forskning, ikke noen jalla forsøk.

 

Har ikke sjekket referanser og linker, et enkelt søk...

https://www.google.com/amp/s/www.self.com/story/toilet-plume-poop-spray/amp

Endret av Gouldfan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
D0vendyret skrev (9 minutter siden):

Tja, målingene på div steder viser uansett ett resultat. Hadde påstanden vært riktig så hadde man også fått noe som skulle tilsi at det var noe sannhet i det.

Ikke på en enkelt test... På tv sendt fjernsyn.

Greia er at vi har immunforsvar som tar av for det Værste. Det gjelder imidlertid ikke for de gangene folk er syke.

På offentlig toalett/spisesteder feks kan dette være ganske relevant.

 

En annen ting er de fæle luftørkerne. Er så glad når toalett har tørkeservietter.

Endret av Gouldfan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Leste nettopp at animen jeg ble ferdig med i går, ikke bare får sesong 2, men har allerede fått en live action film/serie og jeg finner ikke ett jærska sted å se den.  Mulig den ikke ble publisert utenfor Japan, men nå er vi bokstavelig talt i 2020 og med dagens streamingsmuligheter forventer jeg faktisk å finne det jeg har lyst å se.

Forøvrig heter animen Kaguya-sama: Love is war / Kaguya-sama Wa Kokurasetai og hvis noen har ide om hvor jeg kan få tak i den, gratis eller betaling, hadde satt stor pris på en PM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Grotesk nyttårstale fra statsministeren. Bærekraft for globalistene og stagnasjon for folket. Tydelig at hun har vært i møter på tampen av fjoråret og fått instrukser for elendigheten hun skal trekke ned over hodet på den godtroende befolkning.

Så lenge det ikke endres økonomisk modell bort fra vekstøkonomi så er det tull å prate om reduksjon av klimautslipp og forbruk av ressurser. Lyden av klumper av bæsj som lander i vannklosettet er mer fornuftig enn denne talen.

Lenke til kommentar

At man må på høyrevridde sider for å få med seg nyheter som dette: https://samnytt.se/video-invandrargang-misshandlar-och-urinerar-pa-svensk-pojke/

Faen så sjukt land det der har blitt. Og at det holdes stille om slikt i mainstream media er kvalmende. Ser for meg fakkeltog og opprør om det hadde vært 2 svenske gutter som banka opp og pisset på en innvandrer.

Lenke til kommentar
Myst skrev (10 timer siden):

Leste nettopp at animen jeg ble ferdig med i går, ikke bare får sesong 2, men har allerede fått en live action film/serie og jeg finner ikke ett jærska sted å se den.  Mulig den ikke ble publisert utenfor Japan, men nå er vi bokstavelig talt i 2020 og med dagens streamingsmuligheter forventer jeg faktisk å finne det jeg har lyst å se.

Forøvrig heter animen Kaguya-sama: Love is war / Kaguya-sama Wa Kokurasetai og hvis noen har ide om hvor jeg kan få tak i den, gratis eller betaling, hadde satt stor pris på en PM.

Har nettopp blitt pirat igjen for første gang på 7-8år. Nå som det har blitt utallige streamingtjeneser i kombinasjon med regionsperrer så gadd jeg ikke mer. Vpn og piratebay brukes uten dårlig samvittighet. Betaler for spotify og YouTube premium, pluss Netflix og Hbo i perioder, det får holde. 

 

Fått pulserende tinitus de siste mnd. I starten var det sjelden og i korte perioder, nå er det nesten konstant og hver kveld/natt. Bedre enn en konstant pipelyd/summelyd, men ganske irriterende uansett. Hører heller ikke over 12000hz, hørselen er relativt god tho, heldigvis. 

Endret av Skosåle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...