Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

probedroid skrev (7 timer siden):

hehe

Mer egenreklame blir til mer seere blir til mer grunnlag for å beholde finansieringen?
Jeg elsker NRK, veldig mange bruker det jo og jeg er usikker, men tror jo på at NRK har en viktig statlig funksjon.

Bedre løsning over skatten da, men forstår det irriterer.

NRK har ingen statlig funksjon
NRK har kun underholdningskanaler, på like linje med andre kanaler, og Netflix

Med FM, og hvor 99% av befolkningen hadde FM, så hadde de en funksjon, men nå går folk over til internett istedet for å bruke DAB

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GiaMahan skrev (5 minutter siden):

Så vidt jeg vet er jeg ikke gravid igjen, er bare premenstruell.  Men puppene er så vonde og sprekkeferdige at jeg ikke vet hvor det sprenges først; Iran, USA eller i puppene mine. 

Lillesøsteren min er gravid da, så kanskje dette er slags form for sympati-graviditet..lurer på om min svoger opplever samme symptomer..?

 

Kjøpe brystpumpe?

Lenke til kommentar
GiaMahan skrev (1 time siden):

Så vidt jeg vet er jeg ikke gravid igjen, er bare premenstruell.  Men puppene er så vonde og sprekkeferdige at jeg ikke vet hvor det sprenges først; Iran, USA eller i puppene mine. 

Lillesøsteren min er gravid da, så kanskje dette er slags form for sympati-graviditet..lurer på om min svoger opplever samme symptomer..?

 

Jeg kunne gitt deg flere råd, men her får du ett som er lett å følge. Det er et såkalt "kjerringråd", men det funker. Vri opp et passe stort håndkle, eventuelt to mindre, i såpass kaldt vann som du føler behagelig og pakk rundt brystene. Det lindrer sprengen. Gjenta så ofte du synes du trenger det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
hermosa skrev (3 minutter siden):

Jeg kunne gitt deg flere råd, men her får du ett som er lett å følge. Det er et såkalt "kjerringråd", men det funker. Vri opp et passe stort håndkle, eventuelt to mindre, i såpass kaldt vann som du føler behagelig og pakk rundt brystene. Det lindrer sprengen. Gjenta så ofte du synes du trenger det. 

 Takk for rådet, og ja det kan nok hjelpe, men så er jeg frysepinne i tillegg så det frister ikke veldig. Brrr fryser av tanken.

Lenke til kommentar
Dragen skrev (På 6.1.2020 den 0.45):

Å kjøle ned hovent vev er ikke kjerringråd, det er medisinsk riktig. 5 min på, 10 min av. Repeter.

Bøyer meg i støvet, Dr. Drage. Det stemmer ja at det kan være greit å kjøle ned hovent vev, så lenge det  gjøres riktig (unngå frostskader, for eksempel ikke is direkte på hovent vev)   Men frister fortsatt lite å legge kalde omslag på brystene mine når jeg er så kald. Da velger jeg heller å dra på kirurgisk og be dem amputere puppene mine. Neida, det gjør litt vondt, men det går over.  

Dubious skrev (På 6.1.2020 den 0.36):

Er du helt sikker? ?

 ?

BadCat skrev (På 5.1.2020 den 23.43):

 

 

Endret av GiaMahan
Lenke til kommentar

Forsøk på clickbait har motsatt effekt på meg. Det blir fullstendig ignorert. På lik linje med nettaviser som driver med det. Hvis en har så dårlige saker at en må ty til spekulative overskrifter for å tekkes lesere så blir du skuffet av å klikke ca 9 av 10 ganger. Da er det for sjelden verdt et klikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 1/4/2020 at 11:41 PM, Sexylubb1 said:

Legger ikke merke til det siden jeg så og si utelukkende ser via nett. Men på radio? Å ja... Noen i NRK har misforstått svært hva folk misliker med reklame når de føler det er en god ide å avbryte sendingene flere ganger i timen for å minne om at de ikke har reklame... 

Dette har en del vel med måten ting er lagt opp på etter sendeskjema og høvelig standardiserte blokker gjør at egenreklamer blir brukt som fyll. Når en først lytter til NRK har de jo også interesse av at du fortsetter å lytte.

Lenke til kommentar
vidor skrev (2 timer siden):

Forsøk på clickbait har motsatt effekt på meg. Det blir fullstendig ignorert. På lik linje med nettaviser som driver med det. Hvis en har så dårlige saker at en må ty til spekulative overskrifter for å tekkes lesere så blir du skuffet av å klikke ca 9 av 10 ganger. Da er det for sjelden verdt et klikk.

Same, og endelig noen andre også som kan gjøre det eneste som er konstruktivt, i stedet for å klikke seg inn på saker, blir skuffet og sutre om det i artikkelens kommentarfelt. 

Lenke til kommentar
Dragen skrev (16 timer siden):

Å kjøle ned hovent vev er ikke kjerringråd, det er medisinsk riktig. 5 min på, 10 min av. Repeter.

Du har rett. Jeg tok det fra en bok jeg har, "Moderne kjerringråd". Når jeg tenker meg om, bruker vi jo avkjøling med vann til mye forskjellig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...