Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Tåkefyrste skrev (20 timer siden):

Haha, åhei så krenket vi ble.

Hun som ble omtalt virker jo som ei skikkelig fitte. På lik måte som det hadde vært en skikkelig kuk om det var en mann som skrev.

En "fitte" er et kjønnsorgan og har ingen egen personlighet. På samme måte er det med menns kjønnsorgan, så det er sagt. Av egen erfaring kan jeg si at dere (ikke alle nødvendigvis) ikke har noen betenkeligheter med å bore dere inn i en "fitte" selv om dere kaller eierinnen det samme. Slike menn har jeg ingen respekt for. I et ekteskap/forhold er det en voldtekt.

Endret av hermosa
Tilføyelse.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, hermosa said:

En "fitte" er et kjønnsorgan og har ingen egen personlighet. På samme måte er det med menns kjønnsorgan, så det er sagt. Av egen erfaring kan jeg si at dere (ikke alle nødvendigvis) ikke har noen betenkeligheter med å bore dere inn i en "fitte" selv om dere kaller eierinnen det samme. Slike menn har jeg ingen respekt for.

Hadde dama mi vært ei såkalt fitte så ville jeg ikke vært sammen med henne. Enkelt og greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (17 minutter siden):

Språket er nå bare slik. Hvorfor sier man faen, jævel, eller andre banneord?

Slutt å ta deg så nært av småting, livet blir så ufattelig mye bedre om man lar være.

Det er ikke småting å bli kalt det ene og det andre over lengre tid. Jeg levde i et ekteskap med en mann som var en mester i å fremstille seg selv som så sympatisk og hjelpsom, og lot dryppe over tid til andre min udugelighet. Men innenfor hjemmets fire vegger var det ingen som visste hvordan han var. Slikt tærer på selvfølelsen.

Nå vet du litt om min bakgrunn, så jeg skal ikke skrive mer om dette temaet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
14 minutes ago, hermosa said:

Det er ikke småting å bli kalt det ene og det andre over lengre tid. Jeg levde i et ekteskap med en mann som var en mester i å fremstille seg selv som så sympatisk og hjelpsom, og lot dryppe over tid til andre min udugelighet. Men innenfor hjemmets fire vegger var det ingen som visste hvordan han var. Slikt tærer på selvfølelsen.

Nå vet du litt om min bakgrunn, så jeg skal ikke skrive mer om dette temaet.

Om mannen din misbrukte deg verbalt så er det jo han som er problemet, ikke ordene som ble brukt.

La oss bare si at du irriterer deg grensløst over at ordet fitte blir brukt som skjellsord, også er vi ferdige med denne diskusjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (2 minutter siden):

Om mannen din misbrukte deg verbalt så er det jo han som er problemet, ikke ordene som ble brukt.

La oss bare si at du irriterer deg grensløst over at ordet fitte blir brukt som skjellsord, også er vi ferdige med denne diskusjonen.

Ikke bare verbalt, også fysisk. Jeg sier meg også ferdig med diskusjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (52 minutter siden):

Språket er nå bare slik. Hvorfor sier man faen, jævel, eller andre banneord?

Slutt å ta deg så nært av småting, livet blir så ufattelig mye bedre om man lar være.

Enig. Orker ikke så pretensiøst språkbruk og språksensur..og jeg hadde personlig blitt mindre "støtt" av fitte enn av å bli kalt en ku for eksempel. Fordi fitte og kuk som skjellsord blir et så useriøst ord og sier så lite. Mens å bli kalt ku som skjellsord inunsuerer at man er feit og/eller har hengepupper. 

Btw...Folk som synes norske "skjellsord" er ille kjenner ikke til hvor drøyt fornærmelser på Punjabi er. ?

Lenke til kommentar

Dersom noen skal komme med "gode råd" om hvordan spare mest mulig spare penger, så skriver de bare om noe tull som å "skru av lyset eller TV-apparatet når man ikke er hjemme" eller lignende.

Kutte kostnader som for eksempel abonnement på TV 2 Sumo eller lignende tjenester. Kutte ut alkohol, tobakk eller snus, dersom man holder på med sånne ting. Ikke betale for tull som dyre pluss-tjenester hos forskjellige nettaviser. Selge ting de eier, men som de egentlig ikke har behov for. Ligge unna kiosk som Narvesen eller lignende, og droppe svindyre kino-billetter. Alle slike ting er jo muligheter som enhver sullik burde klare å finne på uten slike "eksperter"

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vel, det kan være veldig åpenbart for noen hva som gir utslag på økonomien og ikke, men det gjelder ikke alle. Jeg har personlig spart rundt 1000 kr per år ved å bruke kredittkort for kjøp av drivstoff, dette på toppen av å ha kjøpt på de tidspunktene som har lavest mulig pris. Samtidig observerer jeg enkelte som ikke bruker kredittkort og som tanker full tank på dager med høyest pris, nettopp fordi de ikke følger med. Dette kan fort koste noen tusen per år.

Det er også ekstremt mange som ikke kan enkel fysikk eller teknologi og som faktisk ikke vet hva som drar mest strøm av en mobillader og varmekablene på badet. Bare tenk tilbake til VGS og alle de som slet med å regne ut arealet av en sirkel. Tror du alle disse menneskene har fått supertalent siden sist og blitt eksperter når det gjelder personlig økonomi og forbruk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...