Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

D0vendyret skrev (8 minutter siden):

For digre dajer - heter brystpumpe da sykkelpumpe blir litt feil, men samme greia

Haha, brystpumpe blir brukt for å få ut melk ut av brystene, sånn at man kan gi morsmelk til barnet per flaske (for eksempel hvis mor ikke kan være med barnet eller sliter med å amme, eller hvis man vil donere morsmelk. Har ikke direkte noe med digre pupper å gjøre, selv om graviditet gjerne øker størrelsen på puppene :) Det er IKKE ekvivalent til penispumpe eller sykkelpumpe :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk som syter seg ut av arbeidslivet og så syter de over "nav-jungelen". Det er et skjema og vent på svar. Det er faktisk veldig lett å få gratis penger. Fyfaen altså. Folk som klager over verdens beste helsevesen/tilbud.

Ja jeg klager også til tider men jeg betaler skatt så jeg har lov.

Endret av djgudleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bakdelen er at det ikke er nok til å leve av eller delta i samfunnet og at man kan glemme leilighet da prisene er steget 5-600% på 20 år. En normal boligprisutvikling hadde vært en dobling etter ca 28 år.

Kun firma skal betale skatt. Skatt på lønn er svindel og slavedrift. Folk godtar det meste så hvorfor ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Voldsomt så mye spam forumet utsettes for.. først nedspammingen av forumet i natt.. og nå har blir fulgt av en bruker, som enten er kun useriøs falsk profil eller en vanlig profil som har blitt hacket, ikke godt å si. Det linkes til noe sexgreier. Har selvfølgelig rapportert profil og blokkert, men det var da voldsomt mye spam i det siste på forumet. 

Gjelder to brukere, ser jeg nå. Ca samme brukernavn

Endret av GiaMahan
Tilføyelse
Lenke til kommentar
djgudleif skrev (1 time siden):

Folk som syter seg ut av arbeidslivet og så syter de over "nav-jungelen". Det er et skjema og vent på svar. Det er faktisk veldig lett å få gratis penger. Fyfaen altså. Folk som klager over verdens beste helsevesen/tilbud.

Ja jeg klager også til tider men jeg betaler skatt så jeg har lov.

Ja, kanskje det er for lett å få penger, men de fleste som får penger ville heller vært i full jobb, men når de ikke får den hjelpen de trenger...
2 måneder er langt fra nok til å hjelpe folk tilbake til arbeid, og ja, det er den tiden jeg fikk på tiltakene jeg ble sendt på, før jeg ble sendt til neste tiltak, som gjorde akkurat det samme, men da starter man fra null igjen.
Midt oppi dette søkte jeg på 50% ufør, fikk avslag, søkte 100% ufør og fikk godkjent
Nå er jeg på vei tilbake til arbeid, på egenhånd, og litt "flaks"
NAV har kun gitt meg penger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da var veldig mange idiotiske innlegg fjernet.. Flaming kan vi la være med, folkens, oppfør dere, og dersom noen oppfører seg som suppehuer kan man prøve å ignorere. 

Kommentarer tas som vanlig i en PM til meg. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
GiaMahan skrev (1 time siden):

Voldsomt så mye spam forumet utsettes for.. først nedspammingen av forumet i natt.. og nå har blir fulgt av en bruker, som enten er kun useriøs falsk profil eller en vanlig profil som har blitt hacket, ikke godt å si. Det linkes til noe sexgreier. Har selvfølgelig rapportert profil og blokkert, men det var da voldsomt mye spam i det siste på forumet. 

Gjelder to brukere, ser jeg nå. Ca samme brukernavn

Ja, det er veldig frustrerende. Vi gjør så godt vi kan, så håper vi på at det ikke skjer på en stund igjen nå. Viktig å huske på at alle moderatorer/administratorer jobber på frivillig basis da de brenner for forumet. Og det betyr også at de har jobb og familie å ta vare på, så dermed kan det i utide være noe døtid. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

 

Ja, det er veldig frustrerende. Vi gjør så godt vi kan, så håper vi på at det ikke skjer på en stund igjen nå. 

Skjønte det var gjort IP ban, så det er jo bra. Og dere har gjort en god jobb dere med å fjerne/skjule spam/trusler 

Lenke til kommentar

Det såkalte frie sykehusvalget i Norge. Den norske stat er stolte av, og skryter av, at man kan selv velge hvilket sykehus man skal få behandling ved i Norge.

Men Norge har ikke sykehus lenger. "Sykehusene" i Norge er samleselskap som driver avdelinger spredt gjerne over flere fylker.
Er du lillehamring og trenger behandling for søvnapné eller diabetes? Da må du til Gjøvik. Dette til tross for at du har valgt "Innlandet Sykehus" og at "Avdeling Lillehammer" har både søvnavdeling og hjerte- og karrsykdomsavdeling (aka diabetesavdeling). Har du ikke bil, så blir det minst 2-3 timer reisetid fra Lillehammer til Gjøvik med buss. Ca en time med bil. Det samme tilbake. Fullstendig sløsing av pasientens tid og penger.
Og har du ikke penger, så kommer du deg ikke til timen din.

Min stefar har parkinson's og alzheimer's og trenger regelmessig behandling. Avdeling Lillehammer har behandlingsavdelinger for begge sykdommene. Hvor må han dra? Hamar, Gjøvik og Toten. Fuckings Toten. De bor 300 meter fra sykehuset. Istedenfor 5-10 gange, så må han dra 2-4 timer før timen. Og siden min mor må være med for å sørge for at han faktisk kommer seg dit, så må hun ta seg fra jobb en hel dag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Dragen skrev (9 minutter siden):

Min stefar har parkinson's og alzheimer's og trenger regelmessig behandling. Avdeling Lillehammer har behandlingsavdelinger for begge sykdommene. Hvor må han dra? Hamar, Gjøvik og Toten. Fuckings Toten. De bor 300 meter fra sykehuset.

Hva oppgir de som grunn? 'Fullt hus'? - Slike ting bør egentlig være mediamat, for det er for j ... li.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...