Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Folk som kjefter og krever ting. Tror dere jeg bryr meg? Jeg venter bare på den dagen jeg dør. Dere er bare som støy. Jeg er et tomt legeme som svever gjennom livet og gir faen i alt.

Endret av Edgelord
  • Liker 3
Skrevet

Plastkorker som hopper over og blir løse når du strammer for mye. Strammer du ikke nok så lekker beholderen, vrir du korken 1mm lengre enn det som er perfekt så hopper den over og er løs igjen. Fuck off!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ene irriterende fyren i kollektivet kommer ut på kjøkkenet hveeer gang jeg skal ha noe å spise/drikke......

Begynt å stå opp i 5-6-tida for å kunne lage kaffe/frokost i fred

Endret av Kovalevskaja
Skrevet

At jeg ikke finner en sang jeg har tenkt på i to dager, husker bare teksten delvis og det er umulig å google seg frem til det fordi det jeg husker er "... the sound from the TV is the only one now she is gone", eller noe i den duren. Artisten ligner på Magnet, men tror det ikke er han.

Finner vel plutselig ut av det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg legger inn en masse podcaster på USB-pinnen. Filnavnene er basert på dato og ligger i riktig kronologisk rekkefølge. Når jeg så plugger den inn i bilen er rekkefølgen plutselig helt føkka opp. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig engang.

Skrevet

Winamp husker jeg men ikke noe mer, var noe jeg brukte mye men husker ikke tror det var Mapster tiden.

Velg mobil med omhu. Så er du trygg.

Hva slags Android mobil har du???

Skrevet

Har mange, akkurat nå bruker jeg en S7 Edge. Har også en Oneplus 6.

Folk som kommer for sent til kino (etter filmen har begynt) burde nektes inngang. Tiden man skal være der står på billetten, er ikke så vanskelig å komme frem i tide.

Skrevet

Hvordan har du formatert datoene? År-Måned-Dag?

Selvfølgelig.

Og hvis man savner Winamp er det bare å installere Winamp. Jeg bruker det fortsatt. Det vil si versjon 2.9 eller noe før alt ble "modernisert" og føkka.

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Med eller uten hakk?

Skrevet

At jeg ikke finner en sang jeg har tenkt på i to dager, husker bare teksten delvis og det er umulig å google seg frem til det fordi det jeg husker er "... the sound from the TV is the only one now she is gone", eller noe i den duren. Artisten ligner på Magnet, men tror det ikke er han.

Finner vel plutselig ut av det.

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...