Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3RYwwc

Folk er misfornøyd med været når det ikke er sol, men når det er sol, ja da tar de på seg solbriller... Hva er poenget da?

Tror du solbriller har noe med å være misfornøyd med været å gjøre...?

Lenke til kommentar

Roomates som banker på døren hele tiden, og ikke skjønner at når døren er igjen, er det tydelig hint på at jeg vil være i fred, være seg alt i fra sex med min kjæreste til å jeg er svært opptatt med opptatt med skole, f.eks. er i skriveflyt... 

 

Flere ganger når jeg hatt sex med kjæresten min, eller ligger å koser med ham, så banker hun på døren.. For å spørre om ting som virkelig kunne ha ventet eller som hun kunne funnet ut av selv.  Er døren min oppe, kan jeg da forstyrres. Svarer jeg, "ja, hva er det?" når hun banker på, betyr det ikke at hun trenger å åpne døren.. idag spurte hun meg om det var ok at hun brukte vaskemaskinen...seriøst... selvfølgelig er det greit at hun bruker vaskemaskinen midt på dagen..jeg gjør akkurat hva jeg vil jeg, når jeg vil det, og er av den tankegangen at om folk ikke takler det, får de finne seg et annet kollektiv å bo.. 

 

Rommates som vil prate når jeg ikke orker å prate, det vil si, stiller meg spørsmål, og så ender vi opp med å snakke allikevel selv om jeg ikke innbyr til samtale. Hun er hyggelig, men hun tar ikke hint. Det enkleste er å si ifra tydelig, men det er jo noe jeg må jobbe med selv. 

Endret av Calluna
Lenke til kommentar

 

 

Folk er misfornøyd med været når det ikke er sol, men når det er sol, ja da tar de på seg solbriller... Hva er poenget da?

 

Dette er trolling, ikke sant?

 

Nei. Hvorfor kaller de det pent vær når de ikke liker det, fordi det er fælt å være ute i det? De burde kalle det noe annet.

 

Så hvis man bruker solbriller så liker man automatisk ikke været? Dagens beste logikk  :lol:

Lenke til kommentar

Er så glad for at jeg ikke bor i et kollektiv på noen måte. Har gitt beskjed til alle rundt meg om å aldri komme på besøk utenom å si ifra på forhånd. Det lille jeg har av fritid hjemme er hellig for meg

Helt enig. Glad min irritasjon kom til noe nyttig; takknemlighet over å ikke være i den situasjonen jeg er i, akkurat nå. Jeg henter meg inn igjen ved alenetid selv. Neste gang finner jeg en roomate som har et travelt liv, og ikke tid til meg. 

Lenke til kommentar

 

 

 

Folk er misfornøyd med været når det ikke er sol, men når det er sol, ja da tar de på seg solbriller... Hva er poenget da?

 

Dette er trolling, ikke sant?

 

Nei. Hvorfor kaller de det pent vær når de ikke liker det, fordi det er fælt å være ute i det? De burde kalle det noe annet.

 

Så hvis man bruker solbriller så liker man automatisk ikke været? Dagens beste logikk  :lol:

 

Hmmmmm.... hva med å bruke solbrilller i regnvær...da gir et veldig tydelig og veldig viktig signal om at de ikke liker regnvær.  :lol:  Men sånn seriøst, det er intereresant tanke. Hva man definerer som pent vær og ikke. Jeg synes at regn er pent vær, jeg. Litt sånn romantisk, koselig og avslappende. Slipper å få dårlig samvittighet når jeg sitter inne og jobber med eksamen.  Men jeg blir glad av sol også. Pleier å sole meg i pausene på uni.  Det jeg derimot synes er kjedelig og irriterende, er sånn grått oppholdsvær, samt snø og slarps.  Altså, det får være enten være sol eller regn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...