Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/politiet-slo-til-pagrep-13-personer-i-kristiansand-pa-cannabisdagen/69730755/amp

 

Flott å se at moralismen og krigen mot narkotika fortsatt står høyt i dette nisselandet.

Tragisk. Nordmenn flest henger 10 år eller mer bak f.eks amerikanerne. Fikk to nyheter på rad i Facebook-feeden min nå i sta. En var fra Aftenposten å handlet om Ninni Stoltenberg og hennes misbruk, her var kommentarfeltet fullt av idioter som lever i steinalderen hvor "cannabis er inngangsporten" -til alt det fæle i verden..

 

Den andre nyheten var fra New York Times hvor big pharma har kommet med en medisin mot epilepsi laget av cannabis. Her var kommentarfeltet helt motsatt. Her var folk sure for at de lager medisin og tjener fett på noe som staten alltid har straffet folket for å ha brukt eller oppbevart.

 

Om 20-30år vil vise tilbake på tiden med krig mot narkotika osv på samme måte som vi ser på forbudstiden mot alkohol, helt på trynet og ineffektiv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ihvertfall sjeleglad for at jeg slipper å forholde meg til hunder da jeg er på butikken. Halvparten av det negative dere skriver om barn gjelder hunder også.

 

Prøv å klapp en hund utenom å bli våt eller illeluktende på hånden..

Man kan ikke klappe de uten at de skal bort på hånden med nese og tunge.

Den fete pelsen setter igjen lukten av hund på hender og klær, noe som er utrolig kvalmende. Beklager hundeeiere, hunden deres stinker

Aldri klapp fremmede hunder før du har spurt. Du vet ikke nok om hunden til å ta deg friheter rundt den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

"Hunder har ikke adgang på senteret"

 

Diskrimerende dritt! La dem stå ute eller koke i bilen...

 

Å ha problemer med hunder er det samme som å ha problemer med et tre, eller at himmelen er blå.

Hunder er en ting her i verden, get over it.

Sorry, men hunder er dyr. Du tar ikke med deg dyr inn på sentere.

 

Mennesker er også dyr. Vi har bare bedre leker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"Hunder har ikke adgang på senteret"

 

Diskrimerende dritt! La dem stå ute eller koke i bilen...

 

Å ha problemer med hunder er det samme som å ha problemer med et tre, eller at himmelen er blå.

Hunder er en ting her i verden, get over it.

Sorry, men hunder er dyr. Du tar ikke med deg dyr inn på sentere.

Man kan faktisk gjøre det hvis de har en dyrebutikk. Må jo ta med hunden/katten (jepp, tatt med pus på skulderen inn på kjøpesenter før, folk ville klappe hele tiden og elsket henne) for å se hva som passer best osv, spesielt med prisene disse butikkene opererer med.

Lenke til kommentar

Kiwi og OneCall sine reklamer. Dame som går med aktive "hoftebevegelser" mot kamera mens hun prater "overbevisende". Hva er dette?

Fun fact! Kiwi-dama på skjermen er ikke den samme som har stemmen i reklamen. De har seriøst valgt en pen dame, men funnet en annen til å ha voice over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tatt en sovepille, så jeg får sovet og kommer meg opp i morgen, men det ar 30ish minutter før den virker så tenkte stryke en skjkorte

Jernet var ikke helt rein så det sprutet ut noe hvitt stuff so la merker på skjorten, så nå er den i hurtigprogrammet på vaskekaskinen

Frtdig snart, men tviler på at jehg klarer å stryke det rett i den formen jeg er nå

Eneste jeg kan smmenligne med er at det føles ut som at jeg har drukket ei flaske vi på kort tid, tøkete syn og ustå på beina

Fin rusfølelse

Lenke til kommentar

https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/politiet-slo-til-pagrep-13-personer-i-kristiansand-pa-cannabisdagen/69730755/amp

 

Flott å se at moralismen og krigen mot narkotika fortsatt står høyt i dette nisselandet.

Jeg blir altså så forbanna når jeg ser folk bli arrestert for narkotikabruk.

 

Lurer på om politiet har reddet eller ødelagt flest liv opp gjennom årene. De har nok reddet noen i trafikken og lignende, men alt i alt trur jeg politiet har gjort mer skade mot samfunnet, enn nytte.

Lenke til kommentar

Irritasjonsmoment: Disse stygge kontainerne av noen leilighetskompleks som på død og pine skal presses inn på hver en ledig flekk i byene. Alt drevet av ekstrem grådighet fra utbyggerne.

Like mye drevet av skattekåte politikere.

Det er de som sitter med makten til å si nei. At utbyggere vil tjene penger, bør ikke komme som en overraskelse på noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...