Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ihvertfall sjeleglad for at jeg slipper å forholde meg til hunder da jeg er på butikken. Halvparten av det negative dere skriver om barn gjelder hunder også.

 

Prøv å klapp en hund utenom å bli våt eller illeluktende på hånden..

Man kan ikke klappe de uten at de skal bort på hånden med nese og tunge.

Den fete pelsen setter igjen lukten av hund på hender og klær, noe som er utrolig kvalmende. Beklager hundeeiere, hunden deres stinker

Endret av Kjetil_90
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Når jeg går meg en tur og vil egentlig bare unngå mennesker. Så møter jeg noen som går med hund, og hunden skal i 9 av 10 tilfeller gå bort til meg og snuse på meg. Føler det er litt frekt å bare gå rett forbi, så det ender opp med at jeg klapper den og da må jeg snakke med mennesket som hunden går tur med.

Endret av m20k
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Nordlendinger er jaggu meg høylytte. Sitter på sportspub med to fulle bord med middelalderene nordlendinger som prater non stopp å ler så HØYT.

 

Lever i et rorbua-helvette

Ja, vi tar det ut i bannskap når vi blir sint , vi tar ikke på oss politiuniform og dreper en bunch med fjortisser på en øy.......dere er knappest i noen posisjon til å gjøre ap av andre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg driter i Oslo , mesteparten der er drittsekker , bryr meg ikke en dritt og verden hadde klart seg helt fint uten det dritthullet. Untermensch hele gjengen :D

 

Bergen og Trondheim som hovedstad :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

"Hunder har ikke adgang på senteret"

 

Diskrimerende dritt! La dem stå ute eller koke i bilen...

 

Å ha problemer med hunder er det samme som å ha problemer med et tre, eller at himmelen er blå.

Hunder er en ting her i verden, get over it.

Sorry, men hunder er dyr. Du tar ikke med deg dyr inn på sentere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

 

Nordlendinger er jaggu meg høylytte. Sitter på sportspub med to fulle bord med middelalderene nordlendinger som prater non stopp å ler så HØYT.

 

Lever i et rorbua-helvette

Ja, vi tar det ut i bannskap når vi blir sint , vi tar ikke på oss politiuniform og dreper en bunch med fjortisser på en øy.......dere er knappest i noen posisjon til å gjøre ap av andre.

Altså hva faen er dette for noe piss?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...