Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det flere naboer der DKC? Kanskje gå sammen om å klage i såfall. Man skal ikke godta slike forhold, men skjønner godt at det ikke er latt.

Har snakket med to andre naboer, men de har egne barn og kjører "barn må få lov å bråke litt da"-argumentet. Tror man blir helt immun mot barnestøy når man får barn. Har også tatt det opp med styreleder i borettslaget men de bryter ingen regler så lenge de ikke drøyer etter 2300.

 

Så redd jeg blir sett på som en gretten gubbe, noe jeg også sikkert er, men jeg mener det er feil å bruke terrassen som en fengselcelle for de fem barnene sine fra 1630 til 2100 nesten hver dag. Spesielt siden det er masse lekeplasser rundt om kring.

 

Men men, naboene har fått kose seg masse med alle platene til Opeth og Judas Priest på full guffe i samme tidsrom i det siste. Når alt annet feiler er det alltid gøy å gå for den passiv-aggressive løsningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Ladeenheten på elbilen er gåen. Koster 20k hos Møller for ny.

Hørt om garanti...? Er jo lite sannsynlig at du har en e-Up eller e-Golf uten garanti nemlig.

Endret av Slettet-3RYwwc
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

At å dele bilder av andre (offentlige) personer er ulovlig for meg mens Se og Hør og verdens sladderbladet tjener seg rike på nøyaktig det samme.

Lenke til kommentar

 

Jeg forstår at det er plussaker som er det som betaler lønna til de ansatte

Hva var det som betalte lønna til de ansatte før alle begynte med dette Pluss-tullet?

 

For oss var det annonser i papiravisa, men markedet for papir svinner hen, og annonser på nett er ikke på langt nær like innbringende, samt at der får man konkurranse fra Facebook, Google et al.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg ofte over kvinner. Menn lar jeg meg ikke irritere av, dersom de tar for mye plass og er moraliserende, så blir jeg sånn; ja, kom igjen  :rofl::tease:  . 

 

Jeg begriper ikke hvorfor kvinner legger seg opp andres valg når det kommer til å utføre kosmetiske inngrep. Jeg er kvinne selv, har ikke utført og kommer heller ikke til å utføre noen kosmetiske inngrep.. Men hva naboen, medstudenten, kollegaen osv. gjør, har jeg ingenting med. Det som er, er at det ofte er lett å peke på hva som er rett og galt moralsk, når man er utenfor den situasjonen som disse kvinnene er i. Det samme gjelder forøvrig rundt det  å negradere menn som velger å fokusere på karriere, og nedgradere kvinner som velger å være husmor. 

 

Jeg irriterer meg også litt over det "føleriet" til kvinner. Det blir veldig mye følelser å forholde seg til. Man må tråkke så varsomt, og de sender ut så masse tvetydige signaler, og de hinter for mye. 

 

Liker ikke heller at kvinner planlegger så sykt mye, altså når jeg får spørsmål om jeg har ledig til et par mnd frem i tid, i stedet for å bare gjøre en spontan avtale på dagen. 

 

Synes en del kvinner roter seg oppi mye bråk med andre, og alltid forsøker å få sympati selv om de aldri lærer seg hvilke mennesker de bør holde seg unna og ikke setter grenser for seg selv. Altså, man kan godt være uheldig å rote seg bort i feil mennesker første gangen, men vær så snill, begynn å lære litt av dine egne feil  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...