Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Et firma som selger hjelp til ulike fag som bedriftsøkonomi, som får ungdommer til å stå rundt på høyskolen og spørre folk "har du det og det faget, vi har alt du trenger for faget, koster bare 600,-". Står faen inne på skolen og utenfor inngangen og systematisk spør alle om de har de fagene. Sykt bra firma som holder på slik. Får kids til å selge for han. Synes det er ubehagelig inne på skolen.

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et firma som selger hjelp til ulike fag som bedriftsøkonomi, som får ungdommer til å stå rundt på høyskolen og spørre folk "har du det og det faget, vi har alt du trenger for faget, koster bare 600,-". Står faen inne på skolen og utenfor inngangen og systematisk spør alle om de har de fagene. Sykt bra firma som holder på slik. Får kids til å selge for han. Synes det er ubehagelig inne på skolen.

 

Aspiri?  :rofl:

Lenke til kommentar

 

 

MobilePay legges ned i Norge 11. januar 2018

 

Det var som han Satan og han Tykje og han Gammel-Erik, inni det røde helvete! Faen!

 Er det ikke noe som heter swish og Vippps eller noe sånt?

 

Jeg swisher....

 

Men synes appen til MobilePay er mye bedre enn Vipps

 

 

Det kommer noe nytt da vet du, om ikke så lenge som er enda bedre.

 

Jeg har inntrykk av at de fleste bruker Swish, og yngre folk bruker Vipps.. MobilePay hadde jeg aldri hørt om før du nevnte det.

 

Jeg bruker Swish og Paypal...

Lenke til kommentar

Sophie Elise. Nå er jeg lei. Dritt forbanna lei. Ikke av henne personlig, men av alt medieoppstyret rundt henne. Det skjer hver gang hun kaster seg inn i samfunnsdebatten. Da er det den samme runden med hylling og kritisering, og så skal noen mene noe om de som hyller og kritiserer osv. Det tar aldri slutt, og alt dette oppstyret er rundt en person som kun er kjent for å skrive ting på internett og som er fullstendig uinteressant for folk flest.

Lenke til kommentar

Sophie Elise. Nå er jeg lei. Dritt forbanna lei. Ikke av henne personlig, men av alt medieoppstyret rundt henne. Det skjer hver gang hun kaster seg inn i samfunnsdebatten. Da er det den samme runden med hylling og kritisering, og så skal noen mene noe om de som hyller og kritiserer osv. Det tar aldri slutt, og alt dette oppstyret er rundt en person som kun er kjent for å skrive ting på internett og som er fullstendig uinteressant for folk flest.

I Norge er ikke vi i stand til å diskutere sak uten å ha en person å henge det på. Og folk klikker på saker om henne i øst og vest tydeligvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trodde humor var en ytringsfrihet. Ser ut som jeg tok feil der gitt XD

 

Akkurat som da en av vertene i Radioresepsjonen måtte legge seg langflat etter en kommentar om at mennesker med downs syndrom hadde høy sexdrift

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

Når det gjelder voksne, er jeg stort sett enig, selv om ikke alt er innafor under dekke av humor. Men å bruke barn for å lage voksenhumor for voksne, må man være varsom med. Det handler om hva som er til barnas beste. Å klage på det, har ingenting med å klage på selve humoren å gjøre.

 

Jeg trodde humor var en ytringsfrihet.

Å klage er også en ytringsfrihet. Ytringsfriheten er ikke "retten til å ikke bli motsagt", men først og fremst retten til å motsi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...