Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde mikrobølgeovner var populært, men når en går i butikker så har de som regel maks en liten hylle utstilt, mens TVer og kjøleskap har halve butikken

 

Har til gode å finne noe som er tilsvarende den jeg har fra før, som nå er ~15 år gammel

Eneste som er feil med den, er at den summer, så har den koblet til en bryter

Lenke til kommentar

 

Når det gjelder voksne, er jeg stort sett enig, selv om ikke alt er innafor under dekke av humor. Men å bruke barn for å lage voksenhumor for voksne, må man være varsom med. Det handler om hva som er til barnas beste. Å klage på det, har ingenting med å klage på selve humoren å gjøre.

 

 

Det er bare ord. Vi må takle ord. Den som blir fornærmet har seg selv å takke. Det er et valg.

Lenke til kommentar

 

Har til gode å finne noe som er tilsvarende den jeg har fra før, som nå er ~15 år gammel

Eneste som er feil med den, er at den summer, så har den koblet til en bryter

Jeg har det samme problemet med min komfyr, som sikkert er nærmere 30 år gammel. Umulig å finne en ny som er like bra, og problemet er at den tikker.

 

 

Av ren nysgjerrighet, på hvilken måte er din 30 år gamle komfyr bedre enn dagens keramiske topper (som koker vann på under minuttet og lar deg raskt tilpasse temperaturen på platene)? Hvilken komfyr snakker vi egentlig om?

Endret av afterall
Lenke til kommentar

Husqvarna Regina Complet QC 606 F.

 

Den er bedre fordi ovnen blir 225 grader på 7,5 minutter. Dagens komfyrer har så stort ovnsvolum at det tar en evighet å varme opp, hvis de i det hele tatt har nok watt (min har 2925 watt i ovnen). De fleste bruker 11 minutter, rimelige modeller opptil 15-20.

 

Dessuten har den termostatplate som selv justerer temperaturen, og to (!) ovner!

 

Andre ulemper ved dagens ovner er latterlige pipelyder, summelyder, blåselyder fra vifter som skal kjøle ned elektronikken, blåselyder fra vifte som skal kjøle ned ovnen når man justerer temperaturen ned eller er ferdig med å lage mat (når man vil spise i stillhet), elektroniske knapper/justering eller små og ubekvemme og dårlig merkede knapper, ubekvem mekanisme for åpning av ovnsdør (min har en stoooor knapp som man enkelt kan nå) og enkelte modeller har for lite vindu inn i ovnen.

 

For å koke vann, har jeg en vannkoker.

Lenke til kommentar

 

Forumet er helt fucka på mobil pga den jævla prisguiden-reklamen. Halvparten av innleggene jeg skriver ender opp med at jeg må starte på nytt igjen.

Nå prøvde jeg å skrive et middels langt innlegg to ganger. Fucka opp av reklamen begge ganger. Kommer til å kun bruke forumet med adblock om det skal være slik.

Den nederste på skjermen? Den har ikke fucka for meg enda, men får av og til problemer med at annonsen over forumtrådene blinker og jeg ender opp med å trykke på den istedenfor tråden jeg skal innpå. Irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...