Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går ikke buss tidlig på Søndag morgen, så blir nødt til å ta tog, og deretter buss.

Buss stopper knappe 1 min gange fra der jeg bor, men toget er bare 10 min gange så ikke den store katastrofen akkurat det.

Etter 10 min, fra en holdeplass til første stopp, så må jeg av og ta buss

 

Nesten så jeg vurderer å droppe arrangementet

Hele morgenen blir stress

 

Nå ble jeg litt forvirret. Først sier du at toget stopper bare 10 min fra der du bor, ingen katastrofe. Ok

Men hva betyr det etterpå: Tolker jeg rett at du må ta tog i 10 min, så over på buss, og så tilbake til tog etter det igjen?

Altså 2 x tog med en buss mellom de?

Lenke til kommentar

 

Går ikke buss tidlig på Søndag morgen, så blir nødt til å ta tog, og deretter buss.

Buss stopper knappe 1 min gange fra der jeg bor, men toget er bare 10 min gange så ikke den store katastrofen akkurat det.

Etter 10 min, fra en holdeplass til første stopp, så må jeg av og ta buss

 

Nesten så jeg vurderer å droppe arrangementet

Hele morgenen blir stress

 

Nå ble jeg litt forvirret. Først sier du at toget stopper bare 10 min fra der du bor, ingen katastrofe. Ok

Men hva betyr det etterpå: Tolker jeg rett at du må ta tog i 10 min, så over på buss, og så tilbake til tog etter det igjen?

Altså 2 x tog med en buss mellom de?

 

Nei, det blir 10 min. gåing, 10 min. tog, 10 min. buss  (i den rekkefølgen)

Kontra 1 min. gåing og 15 min. buss

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Så nettopp reklame i en nettavis om F35. Har ikke forsvaret bedre ting å bruke penger på?

Hvis målet var å rekruttere flinke folk til militæret, så gir det mening.
Det er ikke måte på hvor patriot dem er på WrestleMania i US mht reklamering for National Guard : "thank you for what you do to our country !" :p

 

'kler de opp i kun rosa. Skulle hatt pryl"

 

Det er jo mange som går i rosa : Rosa pantern , Bret Hart etc.....klukk , klukk

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Har du noengang lest innleggene på Facebook-gruppen "Vi som ønsker elbilen dit pepper'n gror"? Det er veldig god underholdning. Man føler seg fort smart i et sånt selskap.

"Vi som ønsker den ynkelige tapern/scientologi-lakeien Tom Cruise dit pepper gror"

 

Synd at ikke noen vettuge kan komme til Norge , Chris Walken for eksempel , det hadde vært noe i stedet for dette undermennesket/ vakuumhodet Cruise :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Gutten min kler nok ikke grønn så bra."

Far : Edward , youre not wearing a green suit to church !

 

Edward : Riddle me this , father.....what is black and white and red all over ?

 

"Thats right kids and you wanna know why.....cuz Im The Riddler , hee hee hee !"

 

:D

 

(fengselssystemet i Norge minner mye om Gotham City : før du vet ordet av det er dem på frifot selv for bestialske mord)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...