Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra versjon til versjon eller plutselig? Hvis det er fra versjon til versjon, kan man la være å oppdatere. Det er fordelen med open source.

 

Plutselig som regel, men både og. Blender bare flytter på enkelte knapper helt uten grunn. Er nesten ikke mulig å se youtube tutorials f.eks. Om utviklere er såppas usikker på hvor en knapp hører hjemme, så er det bedre å bare la den være der den var. Den hører hjemme der folk vet at den bruker å være.

Lenke til kommentar

Ble nettopp fløytet på av en røy som trodde jeg hadde vikeplikt fra hun som kom ut fra en parkeringsplass.

 

Klarer du ikke å se vikepliktskiltet eller markeringen i veien, så er din kjøretid omme.

 

Blir så utrolig irritert når andre fløyter og hoyer når det er dem selv som bryter reglene. Skulle nesten ønske at hun kjørte inn i meg.

I tillegg burde alle vite at man alltid har vikeplikt når man skal ut av parkeringsplasser.

 

Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har holdt på å få en bil i sida når jeg kjører forbi butikken på tur hjem

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar

Jenter uten sans for humor. Kjedet meg, så begynte å skrive en uvanlig åpnings-replikk. Hadde ingen intensjoner om å skrive noe seriøst med henne, ville bare se reaksjonen. I profilen hennes står det: "Du bør kontakte meg hvis du: Ikke spør meg om Snapchat/Skype!"

 

Jeg: "Hva heter du på Snapchat/Skype?"

 

Hun: "Det står i profilen min at du ikke skal spørre om det!"

 

Jeg: "Det var det som var spøken. Ha en fortsatt fin dag! :)"

 

Hun: "Samma det! Du får fortsatt ikke snapchaten eller skypen min!!!"

 

Oh God, ta en spøk a!

Endret av m20k
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jenter uten sans for humor. Kjedet meg, så begynte å skrive en uvanlig åpnings-replikk. Hadde ingen intensjoner om å skrive noe seriøst med henne, ville bare se reaksjonen. I profilen hennes står det: "Du bør kontakte meg hvis du: Ikke spør meg om Snapchat/Skype!"

 

Jeg: "Hva heter du på Snapchat/Skype?"

 

Hun: "Det står i profilen min at du ikke skal spørre om det!"

 

Jeg: "Det var det som var spøken. Ha en fortsatt fin dag! :)"

 

Hun: "Samma det! Du får fortsatt ikke snapchaten eller skypen min!!!"

 

Oh God, ta en spøk a!

Det var ikke spesielt morsomt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB

Den ene personen som plutselig bremser og skaper kjedereaksjon hver morgen slik at det blir kø, Britt Magda 65 år

Eller alle de kjøtthuene som tenker det er greit å bråbremse midt på motorveien fordi de er nysgjerrige på en ulykke eller noe blålys som står langs veien.. 

Lenke til kommentar

Ventet på en viktig telefonsamtale kl 11, og en montør fra canal digital mellom kl 12:00 - 16:00. Men nei, begge ringer AKKURAT samtidig klokken 10:34 for montøren står i gangen. Er det ingen som kan klokka?

 

Typisk, og veldig rart. Virker som sånt aldri kan stemme. Enten kommer de før tiden, eller de er forsinket. Nesten aldri på avtalt tidspunkt. Og aldri gir de beskjed.

Forstår heller ikke hvorfor det skal være så vanskelig.

Og at ting kolliderer sånn samtidig er også veldig typisk. Er det rart man begynner å lure av og til, kunne tro det var en forbannelse.

Lenke til kommentar

Avtaler med håndtverkere minner meg alltid om "bistromatics"-delen av Hitchhiker's Guide to the Galaxy!

 

[...] The second non-absolute number is the given time of arrival, which is now known to be one of those most bizarre of the mathematical concepts, a recipriversexcluson, a number whose existence can only be defined as being anything, other than itself. In other words, the given time of arrival is the one moment of time at which it is impossible that any member of the party will arrive.

 

http://hitchhikers.wikia.com/wiki/Bistromatics

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...