Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ventet på en viktig telefonsamtale kl 11, og en montør fra canal digital mellom kl 12:00 - 16:00. Men nei, begge ringer AKKURAT samtidig klokken 10:34 for montøren står i gangen. Er det ingen som kan klokka?

 

Typisk, og veldig rart. Virker som sånt aldri kan stemme. Enten kommer de før tiden, eller de er forsinket. Nesten aldri på avtalt tidspunkt. Og aldri gir de beskjed.

Forstår heller ikke hvorfor det skal være så vanskelig.

Og at ting kolliderer sånn samtidig er også veldig typisk. Er det rart man begynner å lure av og til, kunne tro det var en forbannelse.

 

 

Det er bare å være med en servicemann i et gitt fag rundt omkring, spesielt om det er litt praktisk som må gjøres i tillegg, i dette tilfelle muligens kabeltrekking fra parabol og inn. Det å beregne når man er ferdig ett sted og står på døra neste sted er til tider vanskelig. Men da er mobiltelefonen grei å ha.

Endret av Larzen_91
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo men det der vet de vel om selv, og må bare si fra om det da.  :)
Istedet for å bare oppgi et tidspunkt, og ikke gi beskjed engang hvis det blir endring. Det er respektløst, ikke noe å forsvare spør du meg.

Og det er ganske ofte de ikke dukker opp i det hele tatt, uten å gi et pip fra seg. Sånt er enten amatørmessig eller slurv.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst at stedet jeg hadde vært på 2.gangs intervju for internship, valgte å ringe meg opp for å gi meg avslag. Hvem gjør sånt!? Da jeg tok telefonen og hørte hvem det var forventet jeg noe helt annet. Veldig hyggelig å høre at jeg presenterte meg godt på intervjuet, ikke så hyggelig å høre at jeg var en god nr 2 og at de valgte den andre fordi han hadde en "unik bakgrunn". Den informasjonen kunne jeg greid meg uten..

Endret av TheNarsissist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...