Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg irriterer meg over ordet "cuck", og alle som bruker det.

Kan ikke huske å ha sett eller hørt det før en gang. Søk sier noe om mat det betyr en "pingle", en veik fyr?

 

Bruker de det ordet mye på fillepinene kanskje? 

 

 

Det brukes for det meste negativt betont, kommer av ordet "cuckold". I dagligtalen er det en som lar dama si bli pult av andre, som regel frivillig som en fetish. Men det er litt nedverdigende å kalle noen for det. Det er helst en betegnelse man vil gi seg selv dersom det er en livsstil man liker, ikke noe man vil ha slengt etter seg.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Fikk varsel fra imdb på telefonen. Plutselig åpnet appen seg i bakgrunnen og startet en trailer med lyden på full fetting. Hadde appen toppen 30 sekunder etter det.

Du kaller deg Jokerjævel men trolling liker du altså ikke ?

 

Ironisk :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

 

Jeg irriterer meg over ordet "cuck", og alle som bruker det.

 

Kan ikke huske å ha sett eller hørt det før en gang. Søk sier noe om mat det betyr en "pingle", en veik fyr?

 

Bruker de det ordet mye på fillepinene kanskje?

 

Det brukes for det meste negativt betont, kommer av ordet "cuckold". I dagligtalen er det en som lar dama si bli pult av andre, som regel frivillig som en fetish. Men det er litt nedverdigende å kalle noen for det. Det er helst en betegnelse man vil gi seg selv dersom det er en livsstil man liker, ikke noe man vil ha slengt etter seg.

Kjell fra Olsenbanden er nok en cuck eller pingle som man også sier :p

 

"25 år med ha Valborg og det kaller du fjas ?!"

Lenke til kommentar

Har nå fått bevist at verden jobber aktivt mot meg.

 

Var forsent til bussen, fikk stoppa den midt på veien, så stresset begynte allerede der.

Oops, busskortet mitt var tomt. Spurte om å få fylle på hos sjåføren. Måtte gjøre det kjapt siden vi stod i veien. Men nei, kort avvist, ikke nok penger på brukskonto for noe har blitt trekt i løpet av natta. Så måtte overføre fra en annen konto, men hadde ikke noe data på mobilen fordi jeg har byttet leverandør i går og ting er tydeligvis sperret på dette simkortet. Tenkte da å koble til bussen sin wifi men den funker jo 50% av tiden. Selvfølgelig funker den ikke nå heller.

 

Sånt skjer ikke av seg selv, noen er ute etter å ta meg.

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

 

Jeg irriterer meg over ordet "cuck", og alle som bruker det.

Kan ikke huske å ha sett eller hørt det før en gang. Søk sier noe om mat det betyr en "pingle", en veik fyr?

 

Bruker de det ordet mye på fillepinene kanskje?

 

Det er et ord "alfahanner" bruker for å rakke ned på andre menn. Brukes kun av menn hvis hobby er hjemmebrent, kubikk, og kvinnediskriminering.

 

Ja, jeg veit, jeg har fordommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...