Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle leie ut leiligheten min til flyktninger, men nav ringer fra 55553333 midt i arbeidstida. Er jo umulig å ringe dette nummeret tilbake. Er som om fem tusen mennesker i NAV deler på en og samme telefon. Greit nok at de er litt vanskelig å få tak i om man skal motta free money fra statskassa, men nå skal JEG altså tilby noe til samfunnet... Så er det faen meg like vanskelig.

Lenke til kommentar

Empatiløse mennesker som stemte på de blå. Hvis de avvikler bidragsordningen får jeg over 17000 kroner i ekstra medisinske utgifter neste år. Det er over en månedslønn. De skjønner ikke at det kunne vært dem - og at det plutselig kan det bli dem.

 

Blåreseptordningen er lotto.

Jammen, vi får jo et par tusenlapper ekstra i året i skattelette. Veldig viktig.. Mye viktigere enn sikre jobber og sikkerhetsnett. Vi skulle helst hatt det som i usa, det systemet funker jææævlig bra..
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skulle leie ut leiligheten min til flyktninger, men nav ringer fra 55553333 midt i arbeidstida. Er jo umulig å ringe dette nummeret tilbake. Er som om fem tusen mennesker i NAV deler på en og samme telefon. Greit nok at de er litt vanskelig å få tak i om man skal motta free money fra statskassa, men nå skal JEG altså tilby noe til samfunnet... Så er det faen meg like vanskelig.

Be om en kontaktperson du kan ha direkte kontakt med. Det er noe du allerede burde ha hvis du skal ta inn NAV klienter til å bo i leiligheten din. 

 

Bare så det er sagt så gjorde foreldrene mine det samme og de måtte gå til sak mot NAV etter beboerne hadde flyttet ut fordi de nektet å erstatte alle skadene beboerne hadde gjort på leiligheten (hele leiligheten måtte pusses opp igjen etter de flyttet ut, de pusset den opp når de kjøpte den for å leie den ut), så NAV er vanskelige helt til slutten. De fikk erstatningen sin etter at de vant saken i retten. Så unødvendig!

Lenke til kommentar

Når du nedverger deg til å starte samtale med Tinder-matchene men så gidder ikke kjerringene å svare på det, eller interesserer seg for å ha en samtale videre.

 

Tror jeg holder meg til å møte folk på byn. Tinder er en vits.

 

Enig. Er alt for mange jenter som ikke svarer. Så slutt å "lik" meg da, ditt kvinnemenneske!

Så har vi disse damene som skriver i profilen sin: "Ta kontakt hvis du klarer å holde i gang en samtale", men som selv svarer med korte setninger og ikke en gang prøver å holde en samtale i gang.

 

Jenter er sånn på byen også, vanligvis jeg som må holde en samtale i gang. Enklere å ha en samtale med mannfolk på byen, de fleste av dem er i hvertfall høflige.

Lenke til kommentar

Skulle leie ut leiligheten min til flyktninger, men nav ringer fra 55553333 midt i arbeidstida. Er jo umulig å ringe dette nummeret tilbake. Er som om fem tusen mennesker i NAV deler på en og samme telefon. Greit nok at de er litt vanskelig å få tak i om man skal motta free money fra statskassa, men nå skal JEG altså tilby noe til samfunnet... Så er det faen meg like vanskelig.

 

En gang satt jeg i over 20 minutter i NAV-kø på telefonen. Hadde noen spørsmål, og hun jeg snakket med skulle ta kontakt med min veileder, så skulle veilederen min ta kontakt med meg. Hun ringte fra det samme møkka-nummeret et par timer senere, og da var jeg selvfølgelig i dusjen. Da måtte jeg ringe opp igjen, satt vel i 15 minutter i kø. Hun jeg snakket med skulle prøve å sette meg over til veilederen min, men uten hell. Hun hadde gått hjem for dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Empatiløse mennesker som stemte på de blå. Hvis de avvikler bidragsordningen får jeg over 17000 kroner i ekstra medisinske utgifter neste år. Det er over en månedslønn. De skjønner ikke at det kunne vært dem - og at det plutselig kan det bli dem.

 

Blåreseptordningen er lotto.

Når man snakker om sola: https://www.nrk.no/ho/mia-bruker-20.000-kroner-i-maneden-pa-medisiner-1.13696395

 

Mange med hodesmerter får ikke hjelpen de trenger, sier overlege, som vil ha endret regelverket.

 

Regelverket er laget ut ifra at det finnes noen få sykdommer, men i praksis så er det et utellelig antall. Like mange som det finnes pasienter, for å sette det på spissen. Dermed er det ikke praktisk mulig eller ønskelig å studere hver medisin for hver sykdom.

Lenke til kommentar

Finn.no fyr:

 

"Jeg har noen spørsmål angående det sokkeparet du selger, kan du ta og ringe meg på tlf FUCKOFF?"

 

Er du evneveik? Det er ingen spørsmål som trengs og besvares. Jeg har hatt flere henvendelser og alle har fint klart å sendt en melding, gjør det du og. Helvete.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

 

Skulle leie ut leiligheten min til flyktninger, men nav ringer fra 55553333 midt i arbeidstida. Er jo umulig å ringe dette nummeret tilbake. Er som om fem tusen mennesker i NAV deler på en og samme telefon. Greit nok at de er litt vanskelig å få tak i om man skal motta free money fra statskassa, men nå skal JEG altså tilby noe til samfunnet... Så er det faen meg like vanskelig.

 

En gang satt jeg i over 20 minutter i NAV-kø på telefonen. Hadde noen spørsmål, og hun jeg snakket med skulle ta kontakt med min veileder, så skulle veilederen min ta kontakt med meg. Hun ringte fra det samme møkka-nummeret et par timer senere, og da var jeg selvfølgelig i dusjen. Da måtte jeg ringe opp igjen, satt vel i 15 minutter i kø. Hun jeg snakket med skulle prøve å sette meg over til veilederen min, men uten hell. Hun hadde gått hjem for dagen.

 

Derfor bruker du kontakt tjenesten på dine sider eller e-post

Tar som regel noen dager å få svar, men en slipper å sitte i kø

Lenke til kommentar

Ble nettopp fløytet på av en røy som trodde jeg hadde vikeplikt fra hun som kom ut fra en parkeringsplass.

 

Klarer du ikke å se vikepliktskiltet eller markeringen i veien, så er din kjøretid omme.

 

Blir så utrolig irritert når andre fløyter og hoyer når det er dem selv som bryter reglene. Skulle nesten ønske at hun kjørte inn i meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...