Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hehe, telefonselgere ringer, "Hei er dette *******" jeg svarer: "Ja bare vent litt"

 

*legger telefonen på soverommet, og lukker døren stilt igjen* :tease:

Funker dårlig. Om jeg ikke hører noen i andre enden på 30 sec legger jeg på. Er andre, langt mer effektive måter å stjele tiden min på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det funker dårlig å legge fra seg telefonen iallefall. Det som funker derimot er å bruke lang tid når du prater. Be meg gjerne gjenta meg selv fordi "du ikke hørte". Vær dum. Hør dårlig, så jeg også må prate sakte, og høyt. Det er jævli irriterende. I tillegg til dette kan du legge inn 5-10 sekunders pause mellom hver gang jeg sier noe, og du svarer. Som om du tenker på svaret. Når du da svarer, svar veldig vagt, så jeg må fiske etter svaret. Deretter kan du stille nye spørsmål osv. Er du god, kan du holde på sånn i 15 minutter+ før du går tom for spørsmål. Mens jeg må sitte der og rope i rolig tempo.

Lenke til kommentar

Fortell, fortell!

 

ikke at jeg noen gang blir ringt av selgere uansett.

Jatte med. La telefonselgeren tro at du er interessert, også snurper du det sammen til slutt og sier nei :)

 

Også hadde en hendelse tidligere i år hvor en selger ringte meg i hytt og pine og ga seg først etter en uke med en telefon hver dag.

 

Hater slike selgersvin.

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...