Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du er badass gavekort :cool:

 

attachment=412902:5.png <-- IRRITERER!

Skru av p2p, så går det fortere.

p2p? o.O

 

irriterer at dataen min OVEROPPHETER seg! og får en plutselig shutdown... jeg har omtrent 3500 errors (serr, har tatt 3 scanner)...

 

irriterer meg enda mer att jeg har lasta ned 3 stk "free pc cleaner" men de tar bare scannen, også ber de meg om å kjøpe produktet for å fikse de. AHRGHHARHHGAHRHGH noen som vet om en god GRATIS FIKSER?

Lenke til kommentar

p2p? o.O

 

irriterer at dataen min OVEROPPHETER seg! og får en plutselig shutdown... jeg har omtrent 3500 errors (serr, har tatt 3 scanner)...

 

irriterer meg enda mer att jeg har lasta ned 3 stk "free pc cleaner" men de tar bare scannen, også ber de meg om å kjøpe produktet for å fikse de. AHRGHHARHHGAHRHGH noen som vet om en god GRATIS FIKSER?

http://www.ccleaner.com

 

Fjerner midlertidige/unødvendige filer, og du kan rydde opp i registeret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

du er badass gavekort :cool:

 

attachment=412902:5.png <-- IRRITERER!

Skru av p2p, så går det fortere.

p2p? o.O

 

irriterer at dataen min OVEROPPHETER seg! og får en plutselig shutdown... jeg har omtrent 3500 errors (serr, har tatt 3 scanner)...

 

irriterer meg enda mer att jeg har lasta ned 3 stk "free pc cleaner" men de tar bare scannen, også ber de meg om å kjøpe produktet for å fikse de. AHRGHHARHHGAHRHGH noen som vet om en god GRATIS FIKSER?

Blizzard Updater bruker bittorrent, du kan skru det av.

Lenke til kommentar

Huff, dette gjør meg ikke irritert, men er så tragisk! Får smålig dårlig samvittighet!

 

En kompis har danna TO lukka grupper mot en jente som gikk i klassen vår. Begge gruppenavnene er åpenlyst krenkenede og støtende mot denne jenta og innholdet er klart å såre henne. "Mot ***** og alle hennes venner" kaller han de blant annet.

 

Syns det er så inn i rævhølet unødvendig å gjøre! :( Og denne jenta går ikke engang i klassen våres, hun har ikke gjort noen av oss en jævla DRITT! Slike meningløse menneskehat-grupper på nettet er så lavmål! Det verste er at hun faktisk så denne gruppa selv, så hun hadde kommentert noe...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...