Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ARGHHHHHHHHH :mad: Er forbanna på den jævla polakken av en stefar jeg har.

 

 

Husk dette! Hvis din nyskilte mor spør deg om en polakk hun har fått et forhold til kan flytte inn. Si NEI! Det betyr 8-9 år med helvette :hrm:

 

 

Vel, -du hater han i det minste ikke...

 

 

E: La til quote.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Jeg hater faen meg pappa så jævlig intenst :realmad:

 

Hva har han gjort, da?

Jeg vil si jeg har god nok grunn til å hate min egen far når han flytter fra alt han har i livet for å bosette seg på andre siden av kloden med en dame han har møtt på nettet.

Ikke har han betalt barnebidrag siden jeg var 11 år, ringer to ganger i halvåret for en fem minutters samtale, jule og bursdagspresanger kommer alltid på etterskudd og det er som oftest en liten slant med penger, utover det får meg og mine to søsken null og niks av pappa, har sett han to ganger på 7 år. Han har rett og slett bare gitt en god faen i oss. Så vær glad du har en far som i det minste er der.

 

Ah, nå begynte temaet rundt min far å irritere meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hater faen meg pappa så jævlig intenst :realmad:

 

Hva har han gjort, da?

Jeg vil si jeg har god nok grunn til å hate min egen far når han flytter fra alt han har i livet for å bosette seg på andre siden av kloden med en dame han har møtt på nettet.

Ikke har han betalt barnebidrag siden jeg var 11 år, ringer to ganger i halvåret for en fem minutters samtale, jule og bursdagspresanger kommer alltid på etterskudd og det er som oftest en liten slant med penger, utover det får meg og mine to søsken null og niks av pappa, har sett han to ganger på 7 år. Han har rett og slett bare gitt en god faen i oss. Så vær glad du har en far som i det minste er der.

 

Ah, nå begynte temaet rundt min far å irritere meg.

 

Det virker som du snakker om mora mi.

Lenke til kommentar

Jeg hater faen meg pappa så jævlig intenst :realmad:

 

Hva har han gjort, da?

 

Det virker som du snakker om mora mi.

Hvorfor det? Respektløst å si noe sånt med mindre du faktisk kjenner Friction moren hans svært godt, spør du meg.

 

Beklager. Leste "om mora di", istedet for "om mora mi".

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Jeg hater faen meg pappa så jævlig intenst :realmad:

 

Hva har han gjort, da?

 

Det virker som du snakker om mora mi.

Hvorfor det? Respektløst å si noe sånt med mindre du faktisk kjenner Friction moren hans svært godt, spør du meg.

tror han mente forklaringen som friction ga kan assossieres med darkpassengers syn på sin EGEN mor. altså DARKPASSANGER SIN MOR. there.

Lenke til kommentar

Jeg hater faen meg pappa så jævlig intenst :realmad:

 

Hva har han gjort, da?

Jeg vil si jeg har god nok grunn til å hate min egen far når han flytter fra alt han har i livet for å bosette seg på andre siden av kloden med en dame han har møtt på nettet.

Ikke har han betalt barnebidrag siden jeg var 11 år, ringer to ganger i halvåret for en fem minutters samtale, jule og bursdagspresanger kommer alltid på etterskudd og det er som oftest en liten slant med penger, utover det får meg og mine to søsken null og niks av pappa, har sett han to ganger på 7 år. Han har rett og slett bare gitt en god faen i oss. Så vær glad du har en far som i det minste er der.

 

Ah, nå begynte temaet rundt min far å irritere meg.

 

Noe lignende som skjedde med faren min. Litt forskjellig historie, men samme greia. Begynte å tenke mer over det nå, og jeg føler irritasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...