Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syk igjen.. Hver jævla gang jeg er i barnehagen blir jeg syk. Dette er 5 gang i år jeg blir syk. Er så møkkalei! Velger faen snart å si at jeg ikke kan jobbe, er ikke så gøy å være syk en-to uker for hver gang heller!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Syk igjen.. Hver jævla gang jeg er i barnehagen blir jeg syk. Dette er 5 gang i år jeg blir syk. Er så møkkalei! Velger faen snart å si at jeg ikke kan jobbe, er ikke så gøy å være syk en-to uker for hver gang heller!

Hvis du blir så syk så ofte så hadde jeg tatt en prat med legen, det er ikke normalt selv for de som jobber i barnehage da kroppen blir vandt til bakteriene de blir utsatt for. Det hjelper ikke deg å jobbe litt, bli syk og holde deg hjemme, for så å jobbe litt til og så bare bli syk igjen, det funker ikke. Hvor lenge har du jobbet i barnehage?

Lenke til kommentar

Nei det er håpløst. I mars fikk jeg 4 dritsykdommer etter hverandre, og trodde virkelig ikke jeg skulle bli syk allerede nå igjen.. Passer jævlig bra når jeg har planer i morgen som var vanskelig å få til..!

Har jobbet siden februar i år.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Før du går så drastisk til verks, bør du spørre merkeforhandleren først. De pleier å sitte på en del ekstrautstyr og mulig de har en på lager.. :)

 

 

 

Vært i kontakt med selger og de skal skaffe adapter. De sender med 4 vanlige hjulbolter også, så jeg skal sette i dem.

Lenke til kommentar

Føler med deg, dude. De siste pars dager dårlige vær endelig gikk inn på meg og våknet i dag rundt 5 med skikkelig sår hals, tett nese og dundrende hodepine. Fikk tvinget meg til å sove videre (med mange rare drømmer) og sto opp for halv time siden. Og selvsagt alt dette på en fridag. Helt typisk meg.

Lenke til kommentar

At jeg ikke vet hva jeg skal, er så ubesluttsom.

Hadde planer om å holde fest men er blitt forkjøla og er slapp så orker ikke, så sa det til de andre som da sa jeg skulle hive innpå paracet og nesespray.. Og det fikk meg da til å tenke.. Åh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...