Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å gi bort noen felger på Finn.no. Noen av meldingene jeg får er helt på trynet. Nei, jeg vet ikke om de passer til bilen din. Nei, jeg skjønner ikke din blanding av sms- og dialektstaving. Gah.

 

Edit: Nå spurte en fyr meg først om han kunne få hjulene. Så virker det som om han svarte seg selv, og lurte på hvilke hjul han mente.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

HVOR? Er fint vær her!

Ålesund, det slutta etterhvert å snø :) Takk og gud, jeg er så ei av snø, det er på tide sommeren kommer nå :)

Lenke til kommentar

Mener at en partner bør være litt på vakt om dama sover lenge støtt. Som han sier.

Resten må man nesten bare tenke seg selv.

Haha, sett litt for mye på amerikansk tv eller? Frøkna sovner først og våkner sist. Irriterende når jeh våkner alltid rundt åttetiden.
Lenke til kommentar

Det var ikke det jeg tenkte på. Hvis det er ok(for deg/dere imellom) at dama sover lenge, er det kanskje greit. Men det er vel ikke helt det, om det er et irritasjonsmoment for deg.

Da kan det ligge et element av manglende respect inni bildet. Det naturlige er at dama er oppe ganske tidlig og ordner med ting.

Det trenger selvsagt ikke være sånn, men hvis det som sagt er et irritasjonsmoment.. Bare nevnte det.

Lenke til kommentar

 

Det naturlige er at dama er oppe ganske tidlig og ordner med ting.

Slike utsagn irriterer meg.
Det har automatisk vært sånn i vår familie uten at noen tenker over det. Alle menn i vår familie, drar seg lenge i senga om morgenen, mens damene er oppe noen timer tidligere og rydder, lager mat til barna osv.

 

Selv våkner jeg som regel mellom 8-9.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...