Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Russeforeldre-fraskriver-seg-ansvar-7997124.html

Tja, da får vi jo lære drapsmenn og ikke drepe, ISIS ikke å drepe, diktatore og ikke undertrykke osv. Synes den der logikken med å "lære ungene dine å ikke voldta" er ganske absurd. Gjerne er det jo en viss type som "voldtar" disse jentene og, det skjer nok voldteker såklart under russetiden. Men jeg kan nesten med et hundre prosent garanti si at mange jenter har seg og angrer dagen etterpå. Jeg har problemer med å tro at voldtekt er et såpass stort problem.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

At jeg ikke aner hva jeg skal gjøre fremover, irriterer meg litt.

 

Aller helst vil jeg ha jobb, men det er enklere sagt enn gjort (med tanke på en "party-utdanning" som gjør at jeg kan litt av alt, men ikke mye om spesifikke ting, at jeg er sterkt innadvent og introvert, og med et eller annet som slår ut på det brede autismespekteret). Så kunne jeg tenkt meg en ordentlig utdanning, men det er - om mulig - enda verre, da jeg ikke tror at jeg klarer å fullføre en eksamen (spesielt ikke muntlig) igjen (og er ganske sikker på at jeg ikke vi klare å skrive en ny bacheloroppgave).

Lenke til kommentar

Dagens T-banens trafikkstans ødela dagen helt. Gikk glipp av en viktig time og får mest sannsynlig gebyr for å ikke møtt opp, selv om jeg ringte og fikk utsatt timen. Skulle gjerne sendt det gebyret videre til Ruter, men får sikkert ikke medhold. Klarer ikke formulere en klage til dem heller.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

At det er slike småe svarte flygedyr som flyr rundt meg og plager meg dagen lang, kverker jeg den kommer det bare en eller to til, argh!!!

 

Svarte flygedyr, hva mener du? :(  Flaggermus kanskje?

 

Nei, de er veldog små, mindre enn lillefinger tuppen min. De flyr rundt og prøver å lande på meg og kravler rundt på pc skjermen

Lenke til kommentar

Dagens T-banens trafikkstans ødela dagen helt. Gikk glipp av en viktig time og får mest sannsynlig gebyr for å ikke møtt opp, selv om jeg ringte og fikk utsatt timen. Skulle gjerne sendt det gebyret videre til Ruter, men får sikkert ikke medhold. Klarer ikke formulere en klage til dem heller.

Send det til dem.

Lenke til kommentar

Gidder ikke. Vet hva de vil svare.

Ved forsinkelser, omdirigering, trafikkstans eller innstilling av avganger kan den reisende kreve erstattet utgifter til alternativ transport. Dette gjelder ikke dersom Ruter godtgjør at forsinkelsen eller innstillingen skyldes hindring utenfor selskapets kontroll. Beløpet begrenses oppad til kr. 500,–.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk, men vet allerede og det der gjelder for drosjerefusjon. De vil uansett legge skylden på meg for ymse grunner og at de ikke gir refusjon på andre gebyrer enn transport. Gebyret for å ikke møte opp på den timen er 650 kr. Får bare nekte å betale den og be dem sende kravet til Ruter.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

At det er slike småe svarte flygedyr som flyr rundt meg og plager meg dagen lang, kverker jeg den kommer det bare en eller to til, argh!!!

Svarte flygedyr, hva mener du? :( Flaggermus kanskje?

Nei, de er veldog små, mindre enn lillefinger tuppen min. De flyr rundt og prøver å lande på meg og kravler rundt på pc skjermen
Er det sånne du mener?

fruit-fly1.jpg

 

De heter bananfluer og kommer hvis man lar matrester ligge i huset. Skitten oppvask og matavfallposer er rene himmelen for disse krekene. Det er enkelt å bli kvitt dem - finn matkilden deres, fjern den, spray rommet med insektspray, og ikke minst, hold huset rent.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...