Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig, men nå snakker jeg om folk som mener at alle som har en fast jobb og et sted å bo og kanskje til og med bil, ikke har noen som helst grunn til å være deprimert, ever.

 

Jeg har selv dårlig økonomi, men har likevel forståelse for at det går an å ikke ha det bra selv om økonomen er god.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Folk som ikke evner å sette seg inn i situasjonene til folk.

''Åh, han holder på å miste faren men han har ikke jobb og sånt? Så dumt av han han burde prøve å få seg jobb så fort som mulig''

FUCK DEG: ER PENGER ALT SOM TELLS HER I LIVET? Hvorfor er folk blitt så JÆVLA TRANGSYNTE OG GRÅDIGE??

Helt enig. Og folk som sier: "Han har en jobb og en plass å bo, hva har han å være deprimert over? Han skulle prøvd å leve en måned i Afrika, så skulle han få sett hvor godt han har det."

Ja, jeg vet at det finnes folk her i verden som har det så jævlig at det ikke kan forestilles engang, men betyr det at man ikke har lov til å være nedfor her i Norge? Bleh.

Argh det andre du sa irriterer meg så sykt mye med!
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Med penger kan du kjøpe det som gjør deg glad. Penger gjør deg lykkelig.

Så ja penger betyr veldig mye!

 

Det tviler jeg på /:

Den som ikke har prøvd, vet ikke.
Jeg har prøvd ;) Vært tider hvor jeg har tusener av kroner til overs som jeg kan bruke på det jeg vil men jeg blir ikke noe lykkeligere av det :)
Lenke til kommentar

 

 

 

Med penger kan du kjøpe det som gjør deg glad. Penger gjør deg lykkelig.

Så ja penger betyr veldig mye!

Det tviler jeg på /:
Den som ikke har prøvd, vet ikke.
Jeg har prøvd ;) Vært tider hvor jeg har tusener av kroner til overs som jeg kan bruke på det jeg vil men jeg blir ikke noe lykkeligere av det :)

 

Jeg snakker om litt flere nuller ;) Blink, Blink

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg snakker om litt flere nuller ;) Blink, Blink

Hadde vært kjekt men om jeg ble rik uten venner å dele med hadde jeg ikke blitt noe lykkelig så heller fattig med venner :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Forbannede drittunger. Var på kino i dag og så 3 unger (12-årsalderen) som kastet tomme brusflasker fra seg på gulvet og fniste med kompisene sine. Jeg blir så sint på sånne respektløse møkkafolk. Når du er 12 år burde du faen meg vite bedre. Spoiled brats.

 

 

 

 

 

Jeg kommer aldri mer i mitt liv til å røre CDON med en meterstokk!

 

Jeg kjøpte et skjermkort på tilbud fra 5600 til 5000 med spill fra CDON. Fikk kortet, alt var fint. I en måned. Så begynte det å forårsake problemer. Feilsøkte, kom frem til at det ikke kunne fikses, og sendte kortet i retur. Ventet i én måned, fikk beskjed om at det ikke var funnet feil på det og derfor ble det returnert. Sendte så en e-post der jeg skrev at jeg ikke godtok å få et ødelagt kort i retur, fikk så en e-post til svar med en unnskyldning og at de skulle lage ny reklamasjonssak,og jeg skulle sende det tilbake igjen. Gjorde det, og etter 20 dager uten et ord, tok jeg kontakt med både leverandøren og dem, ig spurte om kortet var mottatt. Fikk til svar av leverandøren at de ikke hadde mottatt det, enda jeg hadde fått kvittering på det, og fra CDON at de måtte sjekke hos leverandøren. Etter ytterligere 2 dager, fikk jeg til svar at jeg skulle få tilsendt et nytt kort. Så, i går kom det nye kortet. Gikk og hentet det, kom hjem, åpnet esken, og tror du ikke kortet VAR BRUKT.

 

Nå er jeg dritt lei hele affæren, og hvis ikke jeg får svar på e-posten jeg sendte dem i dag innen i kveld, sender jeg en e-post til forbrukerrådet. Nå er det slutt på tålmodigheten. SISTE GANG jeg kjøper en JÆVLA DRITT fra dem. Med den servicen de driver, hadde den blitt ringt i hjel i løpet av noen timer.

 

Sendte dem en saklig, men sint mail dagen etter at jeg postet dette. Nå har de endelig bestemt seg for å betale tilbake kjøpesummen. About fucking time! Men selvfølgelig ikke uten enda mer problemer. Kortet ble sendt til lageret for over en uke siden, og de har ikke hørt en dritt. Hvis jeg ikke hørte noe innen tirsdag skulle jeg kontakte dem igjen... ja, det kan jeg love deg at jeg gjør. Er så lei av dette tullet nå snart at jeg kunne skrike. At det går an å bruke 4 fucking måneder på en reklamasjon.

 

Apropos returer.

Sendte noe i retur til en annen butikk for over en måned siden uten å ha hørt noe, og spurte i dag hva som skjer. De skrev tilbake at de ikke hadde mottatt det. Har sporing på pakken tilgjengelig, og jammen står det ikke "utlevert til mottaker 01.04."! Enda et svensk selskap, forresten. :realmad:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Pizzabakeren er enda mer ille. Blit alt for dyrt der.

De har i hvertfall fersk bunn........mista interessen mht Home and Away når rampgutten Duncan forsvant , han va sønnen til Alf eller noe.

Lenke til kommentar

Respektløse idioter som prater av og til sammen og sitter med telefonen sin under kinofilm. Var et ungt par som satt på siden av meg, sannsynligvis rundt min alder eller yngre og hun jenta satt svært ofte på telefonen. Tilslutt sa jeg "også legger vi bort telefonen" hun reagerte ikke, men hun la fra seg telefonen etter det og brukte den vell bare såvidt en gang ei god stund senere. Skjønner ikke hvorfor folk betaler en hundrings for å ha en fuckings syklubb og sjekke facern?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Med penger kan du kjøpe det som gjør deg glad. Penger gjør deg lykkelig.

Så ja penger betyr veldig mye!

Det tviler jeg på /:
Den som ikke har prøvd, vet ikke.
Jeg har prøvd ;) Vært tider hvor jeg har tusener av kroner til overs som jeg kan bruke på det jeg vil men jeg blir ikke noe lykkeligere av det :)

 

Jeg snakker om litt flere nuller ;) Blink, Blink

 

Nope. Selv når du er født med sølvskje i munn så er det ikke gitt at man er lykkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...