Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Nå driver dere bare og tuller med meg -_-

 

Andre ting som irriterer så grenseløst, folk som driver og tuller med andre...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Å, noe som irriterer meg grenseløst er slike såkalte grammar nasister som skal bruke hver bidige anledning til å rette skrivefeil, argh! jeg hater slike folk...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Å, noe som irriterer meg grenseløst er slike såkalte grammar nasister som skal bruke hver bidige anledning til å rette skrivefeil, argh! jeg hater slike folk...

Mener du nazister? Dette er forøvrig en tråd for irritasjoner, ikke hat.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Å, noe som irriterer meg grenseløst er slike såkalte grammar nasister som skal bruke hver bidige anledning til å rette skrivefeil, argh! jeg hater slike folk...

Mener du nazister? Dette er forøvrig en tråd for irritasjoner, ikke hat.

 

Ja og dette er en tråd hvor man kan si hva som irriterer deg, så la meg være

Lenke til kommentar

Irriterer med folk som ikke tåler at lidelser kan gjenspeile i språket. Som jeg, har en lidelse som gjør at det er behov for å mixe på bokstaver, bruke mye C og sånt for å være komfertabel med å skive. Men det ble så angrepet og trakksert, at jeg må lide dobbelt med slite med å unngå det, og skrive med riktige bokstaver. 
Ingen her har noe med hvorfor det er sånn, men de forlangte å vite hvorfor, og det var ikke fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ang. grammatikkdiskusjonen må jeg bare skyte inn at jeg selv ikke takler grammatikkfeil, men det er bare sånn at grammatikkfeil irriterer meg over nesten alt annet, akkurat som det irriterer folk som skriver feil at andre retter på dem.

 

For meg er det bare sånn. Grammatikkfeil irriterer meg bare så til de grader, og spesielt hvis personen som skriver feil er av den typen som driter fullstendig i det og rett og slett ikke gidder å lære seg å skrive ordentlig.

Men jeg gidder ikke rette på andre. Hvis jeg gjør det, er det ikke ment som kritikk, bare som hjelp.

 

Ikke ta deg nær av det, Winza, kommentarene er sikkert ikke ment som kritikk :)

 

----------------------------

 

Irriterer meg at jeg ikke får lagt om dekk på bilen fordi den har en tyverisikringsbolt på hvert hjul, og adapteret som trengs til disse har selvsagt ikke blitt med da jeg kjøpte bilen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

1.Folk som smatter
2.Folk som går inn i bussen før alle har gått ut av bussen.
3. Særskrivingsfeil er noe som irriterer meg grense løst. (Tog du an?)
Kampen_mot_s_rskri_1045051p.jpg

Læreren min innkalte meg faktisk til en ''elev samtale'' for ikke så lenge siden.
Syns det er ille når ikke engang lærerne klarer å la mellomromstasten være i fred

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Finnes mange måter å få de ut på :-D

 

Joda, får jeg ikke tak i adapter, får bare verkstedet bore ut boltene og sette i vanlige.

Vurderer egentlig det uansett.

 

Før du går så drastisk til verks, bør du spørre merkeforhandleren først. De pleier å sitte på en del ekstrautstyr og mulig de har en på lager.. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

Irriterer meg at jeg ikke har vært klar over at det følgte med bod ved leiligheten.

Håper du leier :p

 

 

Leier ja, flytter straks ut og måtte betale 1490kr ekstra for ny lås til denne boden da jeg mistet nøklene mine... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...