Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk på kontoret som har jobbet her i over 2 år, og fortsatt behøver hjelp med noe så simpelt som å bytte papir i en skriver. :hm:

Vel, de "skriverne" og kopimaskingreiene på kontorer er fuckings monstermaskiner som jeg holder meg langt unna.

Å bytte papir er greit nok, men det er jo 4 skuffer man kan bytte papir på.

 

Husker jeg jamma noe papir i en sånn fettsvær skriver... Det kom en fyr som åpna ca 7 luker jeg ikke visste fantes en gang, bretta hele mekanismen fra innsiden og ut som i Transformers, før han fant papiret som hadde satt seg fast.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Hater sigarettrøyk Faen så usexy og jævlig det er med de som røyker.. Har aldri røkt fast, men jeg har røyket mye på fest før, unnskyld til alle som har vært i nærheten av meg da det har skjedd..

Apropo det. Hva syns dere om å si ifra til røykende om at en ikke syns det er greit? Satt nylig på en restaurant, og siden det var så fint vær ville vi sitte ute. Etter at vi hadde fått maten vår kommer det et par og setter seg til å dampe like bak oss. Ikke stod det askebeger på bordene heller, de stumpet røyken i ei bøtte med vann like bortenfor. En av våre reagerer ekstra mye på røyk og måtte gå bort, da midt i måltidet. Prøvde på en fin måte å spørre de bak om de ikke kunne finne seg et annet sted, men da fikk vi bare noen snøft tilbake.

 

Var det greit av oss å be de droppe røyken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...