Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det betyr ikke at du ikke kan gå til lege. Er fastlegen på ferie får du en annen.

 

Hva med foreldrene dine? Har ikke de utstyr liggende?

De er på ferie.

Men heldigvis har jeg noen Ranitidin liggende igjen fra noen tidligere år, så jeg kommer til å selvmedisinere meg med disse til det hele går over.

Lenke til kommentar

Akkurat nå irriterer jeg meg over kløen som gjorde at jeg ikke fikk sove noe særlig i natt og nå sitter jeg på jobb og klør og er så trett at jeg ikke klarer å konse om å skrive de to siste sakene mine.

 

Mer generelt irriterer jeg meg over at alt for mange av skoene jeg synes er fine, er alt for smale for min brede fot. Så 44 passer stort sett i lengden, men det er relativt få sko som tar de brede pailabbene mine. I tillegg er jeg plattfot, så jeg må ha spesialsåler, og vips utgår enda flere sko fordi de ikke er høye / romslige nok. ><

Lenke til kommentar

Akkurat nå irriterer jeg meg over kløen som gjorde at jeg ikke fikk sove noe særlig i natt og nå sitter jeg på jobb og klør og er så trett at jeg ikke klarer å konse om å skrive de to siste sakene mine.

De to tingene jeg vet som hjelper mot kraftig kløe er Eurax eller en saftig dose peppermynteolje.

Og en ting til forresten: isbiter. Legg det på der det klør.

En annen ting som skal hjelpe (men som ikke gjør det) er lidokain.

 

Alt dette får du kjøpt på apoteket. Unntatt isbiter.

Endret av Tåkelur
Lenke til kommentar

Alle festene som klassen / skolen min har hatt har vært utelukkende torsdager og fredager. Har ikke vært med på en dritt på 2 år ettersom jeg jobber kveldsvakt eller nattvakt etter skoletid.

 

Så kommer den store avslutningsfesten, på en fuckings fredag jeg jobber til 21.

 

Vel, å havne utenfor i grupper og miljøer er ikke uvanlig for meg.

Lenke til kommentar

Angrer meg for at foreldrene mine står som kausjonister på et lån jeg har, så jeg kan ikke stikke av og forsvinne i et fjernt land.

 

Hadde sikkert aldri kommet til å stikke av noen plass, men følelsen av å ikke kunne stikke av gjør meg deprimert.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Problemet med å kjøpe er at man eier et hus, og for de som ikke blir lenge boende på et sted er ikke det det smarteste man kan gjøre. Jeg vil ikke kjøpe hus før jeg blir veldig mye eldre i og med at jeg vet at det ikke tar lang tid før jeg vil flytte på meg igjen.

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Leie bolig er så forbasket mye vekkhevne penger. Kjøper du har du hvertfall verdi igjen.

Ja, er det egentlig det?

 

Mine venner som eier betaler mer i renter og fellesutgifter enn jeg gjør i husleie. Det eneste måtte være om leiligheten stiger i verdi, og man selger den med fortjeneste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Men det betyr ikke at du ikke kan gå til lege. Er fastlegen på ferie får du en annen.

 

Hva med foreldrene dine? Har ikke de utstyr liggende?

Hadde Dr No som fastlege en gang i tida , nå har jeg Dr Alban :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...