Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Trenger ikke lenger, bare.

 

(litt off-topic, men er du virkelig født i 1999 og har vært medlem her siden 2003? :p )

Jarmo er min far, han opprettet kontoen min.

 

Virkelig?

 

Hvor fikk han det med at du er en 99 modell fra?

Lenke til kommentar

 

 

OCD

Atte du hadde skikkelige tvangsnevroser, eller at du er pirkete?

Nja, har en god del mindre Tvangstanker, men ingen skikkelig alvorlige. Men de mindre jeg har plager meg grenseløst.

 

(Stramme forskjellige muskler uten grunn, gjøre forskjellige handlinger, kan aldri ha volum på oddetall, tygge saltstenger like mange ganger på hver side, lage lyd via ankelkula, presse øyne sammen skikkelig i noen sekunder ofte og mange fler som jeg enten har glemt nå, eller ikke er verd p nevne :p )

 

Disse er noen av de "lettere", har mange verre enn dem.

Endret av BananKrem
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

OCD

Det samme irriterer meg også, jeg har dem værste tvangstankene. argh

Hvilke tvangstanker har du?

 

Alt for mange, du ville ikke trodd meg uansett, dem høres dumme ut når jeg sier dem

 

 

 

OCD

Atte du hadde skikkelige tvangsnevroser, eller at du er pirkete?

Nja, har en god del mindre Tvangstanker, men ingen skikkelig alvorlige. Men de mindre jeg har plager meg grenseløst.

 

(Stramme forskjellige muskler uten grunn, gjøre forskjellige handlinger, kan aldri ha volum på oddetall, tygge saltstenger like mange ganger på hver side, lage lyd via ankelkula, presse øyne sammen skikkelig i noen sekunder ofte og mange fler som jeg enten har glemt nå, eller ikke er verd p nevne :p )

 

Disse er noen av de "lettere", har mange verre enn dem.

 

Bra å vite jeg ikke har alene, jeg fikk først tvangstanke når jeg var 10 år gammel og da måtte jeg bitte hardt i tunga og holdt på i evigheter med å prøve å la være og en gang hadde jeg tvangstanke om å ikke puste og fikk et sammenbrudd i 2 uker. Nå har jeg en fryktelig plagsom tvangstanke, når jeg er på nettet og er på en side kan jeg ikke gå ut av nettsida og ender opp med å gå igjennom alle mulige nettsider jeg gir f i men jeg har en tvang, blir helt gal!!!

 

Endte opp med 2 timer på mobilen engang med å researche martin luther king, malcolm x og dennis fra 50 tallet uten at jeg haddde den minste interrese. Jeg har vinduer på nettleseren som jeg ikke har lukket fordi jeg kan bare ikke, det er vanskelig å forklare men alt dette gjør jeg helst ikke søker på noe som helst uten jeg må

 

I virkeligheten må jeg ta på ting så og så mange ganger og ting må ligge på en bestemt måte, vist noen flytter på det får jeg panikk. Jeg vil bare legge meg ned og aldri våkne igjen, ocd ødelegger livet mitt

Lenke til kommentar

Fyren som var leid inn for å vaske utvendig i borettslaget her har ikke vært her i dag.

I går var han på taket mitt og spylte det rent, så i dag er verandaen og oppgangen tildekt av tørket, rødt, taksand og annet skit.. og slik vil det vel bli værende fram til neste uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...