Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Folk som legger meg til på steam etter CS:GO camper bare fordi de skal trade fuckings skin til våpen. Jeg vil ikke trade skins til våpen.

Snakk om å være gjerrig ;)

Lenke til kommentar

 

Irriterer meg over at ei venninne alltid er så forbanna skråsikker på ting.

 

Irriterer meg også over en kamerat som tror han vet mye mer om biler enn meg, selv om han begynte å interessere seg for sånn ca 10 dager siden.

 

Håpløst... :hrm:

 

Haha, godt jeg er ikke er alene :)

 

Synes de kunne vært litt ydmyke. Hvis jeg sier noe å noen andre er uenig så er jeg ikke skråsikker. Da sjekker jeg det ut og tar jeg feil så tar jeg feil, og hvis jeg har riktig så gjør ikke det noe heller. Er fortsatt litt ydmyk. "Ja, det stemmer det jeg sa. Står her at han ble født i 1818." mens min vennine kan si" Jo, jeg hadde rett. Vi har 7 verdensdeler" mens hun ler. Føler seg fort tråkket på da.

 

Skjønner det er irriterenes med kameraten din. Teit å oppføre seg slik. Håper du eier han i noe som har med bil å gjøre, slik at han får smakt litt av sin egen medisin. :)

Endret av -Twix-
Lenke til kommentar

Merk deg at det kun er snakk om å drikke det rett etter trening. Det er vel det eneste tidspunktet hvor det er anbefalt å ta inn raske karbohydrater, noe det er alt for mye av i sjokomelk til at du kan kalle det sunt.

Jeg er fullt klar over det, jeg leste også artikkelen. Det var snakk om 1-2 glass for en som trener hardt 5 dager i uka, på rundt en time per økt. Dessuten har melka i sjokolademelka sunne stoffer som man fremdeles trenger.

 

Jeg sier ikke at Sjokolademelk er supersunt og bør drikkes av alle, men at det ikke er så fryktelig usunt som noen påstår.

 

Men om du drikker to liter om dagen... Lykke til...

Lenke til kommentar

Som det meste annet innen ernæring er det i like stor grad avhengig av hva du inntar ellers. Sjokolademelk har gjerne ekstreme mengder sukker.

 

Når du trenger karbohydrater og proteiner er det top notch.

 

duh: og aktivitetsnivå, naturligvis. I tilfelle noen var for tette til å ikke ta det med i vurderingen.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Som det meste annet innen ernæring er det i like stor grad avhengig av hva du inntar ellers. Sjokolademelk har gjerne ekstreme mengder sukker.

 

Når du trenger karbohydrater og proteiner er det top notch.

Hjelper ikke det med pasta med når man trenger karbohydrater?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Merk deg at det kun er snakk om å drikke det rett etter trening. Det er vel det eneste tidspunktet hvor det er anbefalt å ta inn raske karbohydrater, noe det er alt for mye av i sjokomelk til at du kan kalle det sunt.

Jeg er fullt klar over det, jeg leste også artikkelen. Det var snakk om 1-2 glass for en som trener hardt 5 dager i uka, på rundt en time per økt. Dessuten har melka i sjokolademelka sunne stoffer som man fremdeles trenger.

 

Jeg sier ikke at Sjokolademelk er supersunt og bør drikkes av alle, men at det ikke er så fryktelig usunt som noen påstår.

 

Men om du drikker to liter om dagen... Lykke til...

 

Melk er bedre og smaker bedre ;)

 

Pasta er perfekt for karbohydrater. Når har jeg nevnt pasta?

Aldri men siden vi allerede snakka om karbohydrater følte jeg for å nevne det for å forsikre meg det er sant ;) En annen fyr sa det ikke var sant så ble usikker

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Melk er bedre og smaker bedre ;)

Rett etter en heftig treningsøkt er sjokolademelk bedre. Smaken er fullstendig subjektiv, men flott for deg om du syns ren melk smaker best.

 

Jeg syns melk hjelper når jeg er sulten, jeg blir mett av det og det hjelper når jeg spiser noe sterkt og det svir som faen i kjeften min

Lenke til kommentar

 

Merk deg at det kun er snakk om å drikke det rett etter trening. Det er vel det eneste tidspunktet hvor det er anbefalt å ta inn raske karbohydrater, noe det er alt for mye av i sjokomelk til at du kan kalle det sunt.

Jeg er fullt klar over det, jeg leste også artikkelen. Det var snakk om 1-2 glass for en som trener hardt 5 dager i uka, på rundt en time per økt. Dessuten har melka i sjokolademelka sunne stoffer som man fremdeles trenger.

 

Jeg sier ikke at Sjokolademelk er supersunt og bør drikkes av alle, men at det ikke er så fryktelig usunt som noen påstår.

 

Men om du drikker to liter om dagen... Lykke til...

Melk er sunt, sjokomelk er generelt usunt, selv om det er velegnet som restitusjonsdrikk. På samme måte er det lurt for en syklist å drikke cola før avslutningen på etappen, for å få masse rask energi, men det er fortsatt usunt med cola.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...