Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Det teller ikke som godteri/brus. Sjokolademelk er veldig populært å drikke etter trening har jeg lest.

Jaha, drikker fullversjonen med 4% fett, istedet for 1%, da.

 

(begynner endelig å gå opp i vekt igjen)

 

Hvorfor vil du gå opp i vekt? jo mindre man veier jo bedre :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Fordi jeg mistet mange kilo når jeg var syk en periode.

 

Greit at du kan være 186cm, men beinvrangel i tillegg? Nei plz.

Er du så høy?

 

 

Hvorfor vil du gå opp i vekt? jo mindre man veier jo bedre :)

Noen veier for lite, og får ikke ned mer mat. BMI < 18 = for lite.

 

Men det er jo enkelt å gå opp i vekt, bare spis fast food i en periode ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Det teller ikke som godteri/brus. Sjokolademelk er veldig populært å drikke etter trening har jeg lest.

Jo det gjør det, alt med sjokolade er godteri og usunt

 

Så hvorfor er det da anbefalt av ernæringseksperter hvis det er "godteri og usunt"?

 

Dette er jo tull, sikkert bare noe dem sier slik folk skal legge på seg så kan dem selge slankepulver til dem etterpå

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Verdt og merke seg at de kun "anbefaler" det (som et alternativ til andre og mer egnede/sunnere produkter) til personer som trener 4-5 dager i uken, minst en time og i høy insenitet.

Lenke til kommentar

 

 

Det teller ikke som godteri/brus. Sjokolademelk er veldig populært å drikke etter trening har jeg lest.

Jo det gjør det, alt med sjokolade er godteri og usunt
Så hvorfor er det da anbefalt av ernæringseksperter hvis det er "godteri og usunt"?

Merk deg at det kun er snakk om å drikke det rett etter trening. Det er vel det eneste tidspunktet hvor det er anbefalt å ta inn raske karbohydrater, noe det er alt for mye av i sjokomelk til at du kan kalle det sunt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Fordi jeg mistet mange kilo når jeg var syk en periode.

 

Greit at du kan være 186cm, men beinvrangel i tillegg? Nei plz.

Mye veier du da? Jeg er 190 og veier ca 76, vil ikke klassifisere meg som beinrangel, akkurat.

 

Visst du er så høy og veier så lite så høres du veldig slank ut, jeg er 183, jeg er lav

Lenke til kommentar

Men det er jo enkelt å gå opp i vekt, bare spis fast food i en periode ;)

Nei, for alle er det ikke det. Man bare brekker seg før man har fått i seg nok kalorier til å gå opp. Sånne folk som deg, som lever inne i sin egen bitte lille rosa boble der alt som er bare for deg også må være bare for andre irriterer meg. Litt empati tømmer ikke bankkontoen din.

 

Det er jo enkelt å gå ned i vekt også, bare å spise mindre. Likevel er det mange som sliter med det.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Men det er jo enkelt å gå opp i vekt, bare spis fast food i en periode ;)

Nei, for alle er det ikke det. Man bare brekker seg før man har fått i seg nok kalorier til å gå opp. Sånne folk som deg, som lever inne i sin egen bitte lille rosa boble der alt som er bare for deg også må være bare for andre irriterer meg. Litt empati tømmer ikke bankkontoen din.

 

Det er jo enkelt å gå ned i vekt også, bare å spise mindre. Likevel er det mange som sliter med det.

 

 

 

Sånne folk som meg? hva babler du om?

 

Jeg har aldri noensinne sagt at det jeg gjør må andre gjør, nå må du skjerpe deg tåkelur, slike som deg irriterer meg...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

At jeg ikke får gjort unna klesvasken. Hva i **** er det i veien med meg? Få ræva i gir nå!

Faktisk akkurat det samme jeg har sittet og tenkt på hehe :)

 

Vet klærna ligger i vaskemaskinen men orker ikke å hente det og henge opp

Lenke til kommentar

Jeg har tatt livet av minst 10 fluer i dag, og de fortsetter bare å komme. Hva faen er det her for noe magi? Det er aldri mer enn to av dem heller! Flyr to rundt og irriterer vettet av meg, så jeg tar livet av én og skremmer den andre litt, men minutter etterpå er det to av dem igjen. Alltid nøyaktig to. De respawner, for faen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at ei venninne alltid er så forbanna skråsikker på ting. I tillegg misforstår hun meg.. Også ler hun av alt på filmer. Ting som jeg ikke kan skjønne overhodet er morsomt. Ting som til å med jeg føler jeg kunne ha funnet på å si.

 

Serriøst. Håper det er pollenet som gjør at jeg er så lett irritert for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...