Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe galt i det om man overhodet ikke har interesse i å sitte ute, stå på ski eller grille. Jeg blir irritert av folk som mener at det å stå på ski er noe alle nordmenn bør gjøre fra tid til annen, og som mener at de som ikke vil er det noe galt med?..

Jeg har ikke noe i mot folk som spiller, gjør det selv. Men synes ikke du dette er litt dyster lesing? http://www.firda.no/nyhende/article6546751.ece

Lenke til kommentar

Vaske opp dørslag for hånd. Helvete heller. Først så vil ikke matrestene ut. Du bare dytter de fra ett hull til et annet med oppvaskbørsta i en evighet. Så skal du skylle ut såpa. Strålen med vann går selvfølgelig rett gjennom alle hullene uten å bli spredt, så her skal det jobbes! Jeg personlig styrer unna dørslag så lenge som mulig, men det gjør visst ikke alle andre i huset..

 

Og over til noe annet: tullingen i bilen som skulle svinge foran trikken jeg satt på: "Ja, det er jo bare en trikk, her rekker jeg nok å svinge!!" Nei det gjør du ikke. Trikken kjørte inn i den jævla bilen din og det endte opp med at jeg ikke rakk en langdistansebuss. Så nå må jeg ta en som går midt på natta for å rekke min avtale i morgen tidlig. Greatness!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...