Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Passasjerer på Gardermoen. For helvete, legger folk igjen hjernen hjemme når de reiser på ferie? De MÅ gå på riktig side av glassveggen etter portalen i sikkerhetskontrollen, som om det står om liv eller død. Faen, mange PRESSER meg vekk for å komme forbi, før de må stoppe to skritt lenger ned fordi DET JOBBES DER OG ER GANSKE SÅ TRANGT JA. Det er akkurat den samme flyplassen på begge sider av veggen, noe som burde være tydelig nok; den er tross alt transparent.

 

Heldigvis for meg nyter jeg å se hvor dumme folk kan bli, ellers hadde jeg aldri maktet å jobbe der. Begynner de å kjefte godter jeg meg skikkelig. Ingenting så deilig som å verbalt rundjule folk med et smil.

 

Folk er noe dritt.

Endret av Saft Suse
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel heller like greit at man blir foreslått ting som ikke stemmer helt. Når en bot på internett vet såpass mye om deg at den greier å foreslå sære ting som stemmer perfekt begynner det å bli litt skummelt.

Det verste er at en bot kan faktisk vite skummelt mye om meg bare ut ifra hva jeg har postet på forumet iløpet av de siste 5 årene.

Lenke til kommentar

Fant ingen 10kg skiver da jeg skulle trene skuldre idag, så legger jeg merke til at alle de 8 skivene på stanga som lå på gulvet var 10kg'ere wtf, hvem faen er det som trener markløft/cleans med 4 bumperplate-10kg skiver på hver side?

 

Tror de at om noen ser de så tenker de "bættere stærsk han derran ja"???

Om det er noen her som gjør dette i ny og ned kan jeg fortelle dere en ting, nei den eneste andre tenker om dere er "Koffer i røde hælvette bruk den dær tydlivis evneveike idiotn kun ti-kilos skiva???"

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...