Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over alt som heter reklame, og går aktivt inn for å eksponere meg selv så lite som mulig.

 

Bruker add-block (selvsagt). Hører ikke på kommersiell radio. Har ikke sett på TV på over 6 år, pga den helvetes reklamen. Den eneste kanalen som det går ann å se på er NRK, men da bruker jeg bare nett-TV, så et TV-aparat er unødvendig. Leser ikke nettaviser som DB, VG eller nettavisen, da de har snikreklamer i overskriftene sine. Produktplassering i filmer legger jeg merke til med en gang, og det går negativt utover opplevelsen min. Går ikke med klær med synlige logoer, og tar med mine egne poser på butikken så jeg slepper å betale 1 krone for å gå rundt å reklamere for dem.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg over alt som heter reklame, og går aktivt inn for å eksponere meg selv så lite som mulig.

 

Bruker add-block (selvsagt), hører ikke på kommersiell radio. Har ikke sett på TV på over 6 år, pga den helvetes reklamen. Den eneste kanalen som det går ann å se på er NRK, men da bruker jeg bare nett-TV, så et TV-aparat er unødvendig. Leser ikke nettaviser som DB, VG eller nettavisen, da de har snikreklamer i overskriftene sine. Produktplassering i filmer legger jeg merke til med en gang, og det går negativt utover opplevelsen min. Går ikke med klær med synlige logoer, og tar med mine egne poser på butikken så jeg slepper å betale 1 krone for å gå rundt å reklamere for dem.

post-196157-0-63671700-1363217695_thumb.jpg

 

 

irriterer meg at klokka er blit så mye

Lenke til kommentar

Joda, det er greit å spille - men det får da finnes grenser. Det er virkelig litt trist å se utviklingen. Istedenfor å sitte ute i steikende fint solvær, grille og stå på ski - om enn kun i fire timer, så foretrekker man å sitte inne og spise sjokolade og spille på PC-en.

 

Ikke noe galt i det om man overhodet ikke har interesse i å sitte ute, stå på ski eller grille. Jeg blir irritert av folk som mener at det å stå på ski er noe alle nordmenn bør gjøre fra tid til annen, og som mener at de som ikke vil er det noe galt med?..

Lenke til kommentar

Det er det jeg funderer mest på med Norsk skole. Man blir jo nesten påtvunget å kjøpe skiutstyr til et par tusen kroner for i det hele tatt å få fullført kroppsøving. Det er vel så godt som ikke lov å ha det slik så lenge det ikke er noen alternativer? Var ihvertfall ikke slik at vi hadde noe valg da jeg gikk på ungdomsskolen. Selv om det som oftest ble slik at halve klassen ikke hadde ski.

Lenke til kommentar

Dagen begynte trist.

 

Først ser jeg på Twitter, link til en bloggside om historien bak selvskading til en. Ganske tøff og trist historie.

Så logger jeg på Facebook og ser at moren til ei døde i dag...

 

Omg, WHY ME!!! Making me so sad :(

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...