Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Problemet med java og sparebank 1, er berre til å skriva inn 123 i feltet du skal skriva inn fødselsnummeret ditt, så kjem du rett til valget mellom å bruke bankid eller vanlig pålogging.

 

Ein ting til som irriterer meg er å sjå korleis visse folk behandlar PC'en sin, nokon benyttar pc bag'en som boksesekk, andre gløymer at pc'en er oppi og bruker det som akebrett, og andre benyttar pc'en som spisebord... Ja, kjem borti mykje når ein jobbar innan PC teknikar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At ein må ha silverlight til netflix!

Det einaste som stoppar Netflix for å fungere i Linux.

 

Det er vel generell DRM som stopper ting til å fungere i Linux, siden Moonlight ikke støtter Silverlight sin DRM. Da er spørsmålet om vi skal støtte et standardisert DRM-format i HTML5 eller om vi skal beholde nettet fritt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel generell DRM som stopper ting til å fungere i Linux, siden Moonlight ikke støtter Silverlight sin DRM. Da er spørsmålet om vi skal støtte et standardisert DRM-format i HTML5 eller om vi skal beholde nettet fritt.

Sjølvsagt vil me ha nettet fritt, men å seie behalde blir vel litt feil, for nettet vert jo mindre og mindre fritt for kvart år, og det er eit langt steg frå der me er no til eit fritt nett.

Det måtte ha vore ei alternativ løysning, helst utan DRM, men det er noko ein berre kan drøyme om i desse dagar.

Eg veit ikkje kva det skulle ha vore, men skulle ynskt me kunne hatt ei proprietær løysning, slikt at me og kunne ha benytta oss av tenester som Netflix o.l. i Linux.

 

@coyotemannen: Dei reklamevideoane er vel på pc og..? Og ja, irriterande er det, sjølv om det heldigvis ikkje er alle videoar som har det..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjølvsagt vil me ha nettet fritt, men å seie behalde blir vel litt feil, for nettet vert jo mindre og mindre fritt for kvart år, og det er eit langt steg frå der me er no til eit fritt nett.

Det måtte ha vore ei alternativ løysning, helst utan DRM, men det er noko ein berre kan drøyme om i desse dagar.

Eg veit ikkje kva det skulle ha vore, men skulle ynskt me kunne hatt ei proprietær løysning, slikt at me og kunne ha benytta oss av tenester som Netflix o.l. i Linux.

 

@coyotemannen: Dei reklamevideoane er vel på pc og..? Og ja, irriterande er det, sjølv om det heldigvis ikkje er alle videoar som har det..

 

Jeg savner ikke Netflix da jeg kan få tak i videoer som er både av høyere kvalitet og i et fritt format andre steder på internett. Skal Netflix få meg som kunde så må de gi meg en grunn til at jeg skal betale 50kr(?)/mnd for noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Samme gjelder for så vidt HBO Nordic, jeg bruker det mest av alt fordi jeg synes det er praktisk, men da jeg var hos en tjommi og skulle se på Flight of the Conchords måtte vi installere DRM og greier. Hva i all verden, seriene er jo ute på torrent før de kommer på Nordic uanz og jeg vedder på at det finnes en måte å lure seg rundt DRMen på uanz om man bare prøver så det er jo helt poengløst

Lenke til kommentar

Når du prøver å finne en torrent med Shinedown - Diamond Eyes for å høre på trening også finner du han faen ikke, vurderer seriøst og betale for den!

 

Edit:

Tåpelige greier, finner den bare i flac og hd musikkvideo, FML liksom

 

Last den ned i flac, da. Og konverter til ønsket format.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...