Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble tatt russebilder på skolen på fredag. Kommer hjem, og ser på bildene. Ble ikke særlig fornøyd med noen av bildene. Nå leste jeg en mail at man kunne endre bildepakkene sine, og velge hva du vil ha. Men fristen for å gjøre dette var i går.

 

Ta bilder på fredag og sette frist for endring på lørdag? Fy fader så drøyt. Nå får jeg da tilsendt et lass med bildepakker til en pris på over 1000 kroner, med bilder jeg ikke er fornøyd med.

Lenke til kommentar

Så du syns det er helt greit at en terrorist-gruppe bruker sivile skjold mens de skyter bomber og granater inn over Israel, som tar livet av familier der? Og så syns du det er greit å komme med konspirasjonsteorier offentlig, samt få de konspirasjonsteoriene "godkjent" ved å gi medalje til karen? Og så skal alle hate Israel fordi de forsvarer seg selv mot konstante bombeangrep?

 

Joda.

 

Jada, Israel er selvfølgelig ikke helt uskyldig, men det blir tåpelig å si at resten av norges befolkning er latterlig.

 

Wut ar u takin abut?

 

Jeg sier Norges befolkning er latterlige fordi de har stemt "JA" på at Trond Ali Linstad skulle fratas Kongens fortjenestemedalje fordi han ikke liker jøder. Er det virkelig sånn nå til dags at man blir hatet/ikke likt, og det skal hindre ham fortjenestemedalje for å ikke like jøder? Hva i helvete?

 

"Og så skal alle hate Israel fordi de forsvarer seg selv mot konstante bombeangrep?"

Ååå, stakkars Israel :( De uskyldige lammene, får et par håndgranater på seg, uffavmeg.

 

Det var helt sikkert en grunn til at Hitler ville utrydde alle jødene.

 

Synes dette med jødene blir latterlige. Hvorfor skal det være så jævla mye strengere/dummere/whatever å hate jøder enn negre?

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...