Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halloween nærmer seg og kidsa i borettslaget pleier å gå rundt, men aner ikke når de skal gå, så aner ikke når jeg må være forberedt. Tenkte å ikke være en drittsekk som ifjor og faktisk gjøre noe gøy for dem.

Skal hvertfall handle inn litt godteri senest på lørdag.

 

Hadde det vært rart å sette opp en lapp om dette?

Lenke til kommentar

Halloween nærmer seg og kidsa i borettslaget pleier å gå rundt, men aner ikke når de skal gå, så aner ikke når jeg må være forberedt. Tenkte å ikke være en drittsekk som ifjor og faktisk gjøre noe gøy for dem.

Skal hvertfall handle inn litt godteri senest på lørdag.

 

Hadde det vært rart å sette opp en lapp om dette?

 

Sette opp en lapp?? En lapp om når de skal gå?? det høres litt rart ut, men det enkleste er jo sikkert bare kjøpe inn noe og gi når de banker på da :p og når du ikke er hjemme akuratt da, så får de ikkeno da..... Skjønner ikke hvorfor du skal skrive lapp.? Skal du henge den opp eller legge den i postkassene eller??

Lenke til kommentar

Tenkte når de skal gå ja, men ja, hehe, det blir bare tragisk. :p Om ikke lappen er skrevet av Dracula da, som faktisk bor i blokken..

 

Pytt, bare handler noe på lørdag og oppfører meg som normal folk. Disse tendensene mine til å overanalysere ting er også veldig irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...