Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muslimske kvinner som kjemper for å kunne bruke hodeplaggene de bruker... Si meg, vil de bli undertrykt eller?

Det hodetplagget er i bunn og grunn basert på noen menns usikkerhet og sjalusi.

 

Lyst til å røske av det neste religiøse hodeplagget jeg ser og si BITCH PLEASE, STAND UP.

Er så mektig irritert over religiøse lover og regler som innskrenker livskvalitet.

Det være mat, hodeplagg, AND SHIT.

 

Svinekjøtt er drittgodt! Jaja, det blir mer på meg, mindre på irrasjonelle gjøker.

 

Det var godt å få ut.

 

Ikke rart vi ikke kan leve med muslimer når vi ikke gidder å bruke 2 sekunder til å forstå oss på dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At han ene jeg bor med fant ut at det var fornuftig å dusje kl. 4 på natta. Var bare kaldt vann igjen da jeg stod opp kl. 5 for å gå på jobb. Flott start på dagen... (Han jobber forøvrig bare helger og spiller stort sett WoW resten av tida)

 

 

faen for en heldiggris

 

Lol, tenk på å ha sånn et "no life" da..... :oo ://

 

Han lever livet da, kan gjøre hva han vil, som å dusje klokka 4 på morgenen. Er det du ofte ute på byen Chocolate-Monster?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
I beg to differ.

 

Bestilte en pakke fra Komplett som ble kjørt til Stavanger, tok BÅT til Bodø for å så bli kjørt videre til Andenes; der jeg bodde.

 

Var tre uker ventetid.

 

Bestilte en mus fra komplett for 2 dager siden, jeg hentet den for 15 min siden.

 

Den ene pakka ligger på postkontoret og venter, men den andre ligger i Stokke. Fuck dere Posten, TollPost utklasserer dere på leveringstid...

 

Vær glad det ikke er internasjonal shipping med FedEx, da ligger pakken ofte i Paris i mer enn 3 dager. For ikke snakke om:

 

Endret av Kaymeerah
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At han ene jeg bor med fant ut at det var fornuftig å dusje kl. 4 på natta. Var bare kaldt vann igjen da jeg stod opp kl. 5 for å gå på jobb. Flott start på dagen... (Han jobber forøvrig bare helger og spiller stort sett WoW resten av tida)

 

 

faen for en heldiggris

 

Lol, tenk på å ha sånn et "no life" da..... :oo ://

 

Han lever livet da, kan gjøre hva han vil, som å dusje klokka 4 på morgenen. Er det du ofte ute på byen Chocolate-Monster?

 

Lever livet?? Nårr man bare jobber i helgene kan man mest sansynlig ikke tjene nok til å kjøpe mye man har lyst på. Man jobber nårr vennene dine har fri (om ikke de har samme jobb da) og man bruker alle 5 fridagene sine på å spille regner jeg ike for å leve livet. Jeg gamer selv, men det er bare noen timer på kveldene, og ikke hele fritiden. Vennene mine er fortsatt viktigst. Dusje klokka 4 på morran kan alle, man må bare legge seg seint nok eller stå opp tidelig. Å leve livet for meg er å være med venner, cille, være på fest, på byen osv. (Nå har da alle forskjellige syn på hva "leve livet" betyr for dem, men jobbe i helga og game WOW 5 dager i uka er ikke å leve livet for meg.

 

Jeg er vell på byen 3-5 ganger i uka. Hvordan det??

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...