Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Viasat 4, ikke nok med at de viser reklame hele tiden - men reklamene er også veldig irriterende.

 

Eks:

Reklamen for Viaplay. "POOOOOWEEEEER TO THE PEEEOOOPLE". De synger jo så forbanna falsk, og det blir gjentatt to-tre ganger i løpet av reklamen.

 

Lanoreklamen: vask, vask, vask de henda!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serviceyrker.

Hvorfor i svarten må jeg purre på alle de som driver med kabel-tv, internett, el-installasjoner etc.

Hvor vanskelig er det å følge om kunder som trenger å få ting å gjort? De sier til skal ringe tilbake om noen dager, eller at ting blir fikset i løpet av et par dager, men gjør de det? Ikke f***!

 

Hadde det kommet en aktør med kundefokus på banen, dvs. med folk som kan administrasjon og kundebehandling, er jeg sikker at en del slike firma har gått dukken.

Lenke til kommentar

Sinnsyke smerter.

Har ikke fått en ordentlig god-natts søvn siden natt til søndag. I våketiden holder øynene mine konstant på å falle sammen. Ikke får jeg sove heller, før det er kveld (nazi-foreldre), enda jeg er sykmeldt grunnet ME.

Smertene er så ille at jeg sliter med å så enkle ting som å stå, ligge etc.

 

Så inatt skal jeg dope meg selv ned på sterke smertestillende, og for engangsskyld få en god nattssøvn.

Krysser bare fingrene for at det er blitt bedre til fredag. Om det blir verre på meg på sykehus/legevakt og få morfin. Noe jeg helst vil unngå, siden det har skjedd før, og jeg hater sykehus.

Lenke til kommentar

nårr man har låst seg ute...... -.- å stå foran sitt eget hus, men ikke komme inn er ikke digg, spesielt ikke nårr det regner og man er våt og vil inn til en varm dusj.....

Det er da du knuser ruta. Eller døra. Det har jeg gjort flere ganger før.

 

Oii, kan bli litt dyrt det, + mistenksomt haha, :D Jeg tok en anen variant, jeg ringte mama som da hadde ekstra nøkkel :p Tok litt tid, men var garantert billigere ;)

Lenke til kommentar

Haha, ja hvis man har familie med nøkkel så..

 

Folk ringte jo ikke politiet heller. Klatret inn med stige i et borettslag i oslo. (min egen leilighet)

 

Kommer politiet, så viser du husleie kontrakt og legitimasjon. Og sier du ikke hadde nøkler. (de gidder ikke ransake leiligheten engang). Bare å si det som det er.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Irriterer:

 

Alle avisoverskrifter som inneholder ordene "feiende flott" (middelaldrende kjerring i bunad) eller "strutter av lykke" (høygravid C-kjendis).

 

Hvem er det som leser slikt, så VG skriver mer av den dritten?

 

Og sist men ikke minst:

Alle avisoverskrifter som starter med ordet "Slik".

 

Forslag til artikkel:

Slik skriver du avisoverskrifter uten ordet Slik.

Lenke til kommentar

Irriterer:

 

Alle avisoverskrifter som inneholder ordene "feiende flott" (middelaldrende kjerring i bunad) eller "strutter av lykke" (høygravid C-kjendis).

 

Hvem er det som leser slikt, så VG skriver mer av den dritten?

 

Og sist men ikke minst:

Alle avisoverskrifter som starter med ordet "Slik".

 

Forslag til artikkel:

Slik skriver du avisoverskrifter uten ordet Slik.

"Dette må du gjøre for å være kul"

 

Misliker artikler som bruker ordet "du", manipulerende dritt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forstod ikke den artikkelen. Sjødeponi? wtf

 

Lenke seg fast hvor?

Uansett, frister å ta en jeep og hekte dem til den, og gi på som faen.

Det er snakk om gruvedrift i Naustdal, og at man skal bruke fjorden som deponi. Dette er de i mot. Det er selvsagt helt greit at folk har sine meninger, for eller i mot. De som blir skrevet om i artikkelen er i mot. Men å ty til sivil ulydighet til noe som har vært igjennom en demokratisk prosess er utrolig idiotisk. Du kan se på det som at man skulle ha lenket seg fast for å hindre mastene i Hardanger - det blir samme prinsipp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...