Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Eller hva Kammizez skrev. EDIT: Noen poster lengre opp. EDIT: Egentlig, de fleste postene.

 

Forskjell på å sitte med lekser, og å faktisk ha en jobb. Har man en interesant jobb blir det ikke "lekser" det blir tidsfordriv og du tjener penger på det ettersom hvor godt du jobber.

 

Lekser er noe de fleste ungdommer nå tildags gjør virkelig slurvete rett og slett bare for å slippe anmerkninger. Jeg gidder ikke gjøre de rett og slett fordi jeg har andre ting å gjøre som er mer interesante.

 

Jeg husker ikke ting serlig bedre selv om jeg gjør lekser heller uansett, men nå er dette individuelt som er grunnen til at folk som ikke gidder å gjøre lekser eller får noe ut av det kan la være uten konsekvenser. Skal sies at jeg har vært skolelei siden 4 klasse pga kjefting og masing hver jævla skoledag fordi jeg ikke kunne tegne, noe som gitt meg ett dårlig forhold til lærere og skole generelt.

Endret av Felnahkriin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Friminutt på skolen, og jeg måtte på do for å pisse. Går inn, og ved vasken står det en kar. Går bort til pissoaret og gjør det jeg må. Hører så en andpusten stemme og mye vann.

Snur meg (ja, buksesmekken var igjen), og der står faen meg karen med den ene foten i vasken. Stivner helt, og bare ser sjokkerende på ham. Så vasker han den andre foten sin, og går ut barbent med våte føtter.

 

Helt utrolig kvalmt. Jada, du som muslim mente vel at du var skitten, men var like skittent og uhygienisk å putte føttene dine i vasken der folk vanligvis vasker hender osv.

 

:sick:

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

En gang da jeg gikk på ungdomsskolen kom jeg i skade for å tråkke i en hundebæsj, og det gikk ikke å bare skrape det vekk, så da gikk jeg opp til en vask i tredje etasje utenfor en 8ende klasses klasserom, pirket vekk noe bæsj med papir og hev det fra meg forran skapene deres og vasket bæsjeskoen rein i vasken som var i gangen utenfor klasserommet. Fri fra timen fikk jeg også ettersom klasserommet stinket helt forjævlig pga bæsjen (oppdaget ikke at jeg hadde tråkket i den før jeg alt ahdde vært der inne en stund).

 

Dette er forresten en sann historie, klassen min kunne ikke bruke gangen vår pga mugg og den slags så derfor tilbrakte vi friminutt bak skolen der det var masse gress og greier og noen jævler lot hundene sine bæsje der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.bt.no/nyh...dt-2781642.html

 

Leksestreik. Jeg ler. Og irriterer meg.

Har ikke fått med meg den saken jeg.

 

La barn være unge til de er 30, det er åpenbart det mest fornuftige!

Minner litt om SV sin politikk det der, iom lederen av sosialistisk ungdom er 26 år gammel. Hvordan i faen kan man være leder av et ungdomsparti, som for øvrig er en helt åndssvak idé på lik linje med Hitlerjugend, når man alt har hatt 25års krise??

 

Haha, hvorfor klikker folk på sånt?

Jeg mente klikker som i klikker med musa :p

 

Fordi jeg er så mye bedre enn dem. Det gjør vondt å være SÅ overlegen og suveren.

 

Var det noe du ville?

Lenke til kommentar

Hadde vært greit om man heller fikk pluss i boka for å gjøre lekser, enn store trekk og anmerkning for å ikke gjøre de. La de som vil gjøre de leksene, men la de som gir faen og tar konsekvensene av å ikke terpe gjøre det. Ellers bryr det meg fint lite.

Hvis du ikke gjør leksene så viser det jo at du ikke klarer å gjøre det du får beskjed om. Noe som skal synes når du skal ut i arbeidslivet.

Når man er i arbeidslivet så får man betalt for å jobbe utover arbeidstiden sin. Dette kalles overtidsarbeid.

Når man er i skolealder, så får man obligatorisk hjemmearbeid som ikke er betalt.

 

Hvorfor er det sånn at det ikke er greit at voksne jobber gratis, og at vi tvinger barn til å kaste bort fritiden sin på arbeid? Videre, hvorfor skal vi tvinge barn og foreldrene til å gjøre jobben til lærerne? Arbeidsoppgavene til lærere består av å lære bort materiale, og store deler av materialet som blir lært på skolen blir lært gjennom leksene. Jeg synes at vi skal begynne å trekke lærere 100,- i lønn for hver lekse de gir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...