Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Facebook er ikke så gøy lenger. Nå frister det bare å være kjempeirriterende og se hvor mange facebook venner jeg kan miste.

 

Jeg stemmer for at du først targeter de som spammer ut typiske dumme sitater.

 

"every girl deserves a man who calls her baby, kiss like he means it, holds her like he never want to let go,wipes her tears when se cry, doesen't make her jealous, and love her like he have no one else to love ♥"

 

"Haters only hate things they can't have..the people they can't be.. It's just a little thing called, jealousy!;-)"

 

osv

 

 

ontopic: Irriterer meg at jeg har hatt vondt i hodet flere dager i strekk.

Lenke til kommentar

Facebook er ikke så gøy lenger. Nå frister det bare å være kjempeirriterende og se hvor mange facebook venner jeg kan miste.

 

Jeg stemmer for at du først targeter de som spammer ut typiske dumme sitater.

 

"every girl deserves a man who calls her baby, kiss like he means it, holds her like he never want to let go,wipes her tears when se cry, doesen't make her jealous, and love her like he have no one else to love ♥"

 

"Haters only hate things they can't have..the people they can't be.. It's just a little thing called, jealousy!;-)"

 

osv

 

 

ontopic: Irriterer meg at jeg har hatt vondt i hodet flere dager i strekk.

Jeg har holdt på sånn helt siden Facebook var nytt og alt jeg har oppnådd er at enkelte jeg bare halv-kjenner tror at jeg seriøst er sånn.

Lenke til kommentar

At ting man bestiller på nettet ikke kommer med en gang. :dremel:

Kjenner til den. Man blir også sittende på posten sine sporingssider, og trykker F5 for å se om det er kommet ny informasjon om hvor pakken er.

Den jeg venter på et fra Amazon, så da er det med DHL, og de bruker like lang leveringstid fra USA til Norge som posten bruker fra Oslo til Bergen. :p

Lenke til kommentar

Facebook er ikke så gøy lenger. Nå frister det bare å være kjempeirriterende og se hvor mange facebook venner jeg kan miste.

 

Jeg stemmer for at du først targeter de som spammer ut typiske dumme sitater.

 

"every girl deserves a man who calls her baby, kiss like he means it, holds her like he never want to let go,wipes her tears when se cry, doesen't make her jealous, and love her like he have no one else to love ♥"

 

"Haters only hate things they can't have..the people they can't be.. It's just a little thing called, jealousy!;-)"

 

osv

 

 

ontopic: Irriterer meg at jeg har hatt vondt i hodet flere dager i strekk.

Kom over denne på facebook idag.

 

 

395337_384566994944540_995201970_n.jpg

''

"A FAKE smile can hide a million Tears"

1 Like = 1 Respect For Soliders ♥

 

Ignore = You Don't Care :O''

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opengl på windows...

 

 

Satt opp alle libaries perfekt, alle inkludes etc etc.

 

Så skal jeg prøve å compile et par tutorials, men neeeei

 

"Im afraid we cant let you do that.."

 

"The thread 'Win32 Thread' (0x25b0) has exited with code 0 (0x0).

The thread 'Win32 Thread' (0x25b4) has exited with code 0 (0x0).

The thread 'Win32 Thread' (0x25b8) has exited with code 0 (0x0).

First-chance exception at 0x00000000 in SpaceCraft1.exe: 0xC0000005: Access violation.

Unhandled exception at 0x76fb15de (ntdll.dll) in SpaceCraft1.exe: 0xC0000005: Access violation."

 

RAGE!!! Mest irriterende at jeg ikke engang får vite hvor feilen er....

 

Fuckings .hpp headers fungerer tydeligvis heller ikke i visual express...

Prøvd å få det pisset her til å fungerer siden forrige Torsdag, deprimerende...

 

christian_bale_american_psycho_patrick_bateman_axe_10989289_RE_PwnzElite_has_declared_war_on_Grammar_Nazis-s400x300-173837.jpg

 

 

 

Picture_2_c.jpg

 

/rant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...