Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg fant feilen i første setning - og den var ikke Opengl. Forhåpentligvis gjør Steam sin økende lnux/OSX/OpenGL-satsning det lettere for deg etter hvert.

 

Jeg ser ikke hva steam har å gjøre med dette? :p

 

Skrevet masse openGL kode for android, men når det kommer til windows, er det håpløst å sette opp..

Har denne tråden her på sa.

http://stackoverflow.com/questions/12331721/opengl-access-violation-following-tutorial/12331759

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke hva steam har å gjøre med dette? :p

 

Skrevet masse openGL kode for android, men når det kommer til windows, er det håpløst å sette opp..

Har denne tråden her på sa.

http://stackoverflow...torial/12331759

Nettopp - feilen var WIndows. Selvfølgelig fungerer ikke OpenGl smertefritt der, år MS vil psuhe DX/D3D og drepe konkurransen - både på teknologi og platfomer.

 

Men når Valve porter spill til OpenGL på OSX og linux, og til og med tester dem med bede ytelse i WIndows med OpenGl, viser det hva man kan oppnå med OpenGl. Det øker forhåpentligvis antallet spill med OpenGl, har allerede bedret driverne, og kommer til å bedre kompilatorer og systemstøtte og.. Håper jeg, da.

Lenke til kommentar

Slike mailer :hrm:

Vi har savnet deg på Twitter

Registrerte meg bare for å få mer dropbox plass

Twitter er en fin nettside, kanskje du nå burde se på dette som et hint fra de høyere makter om at du burde bruke mer tid der!

 

Irriterer meg over at kommunen tydeligvis sparer penger på å ikke ha belysning rundt store lunggårdsvann og i nygårdsparken. Idioter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hva steam har å gjøre med dette? :p

 

Skrevet masse openGL kode for android, men når det kommer til windows, er det håpløst å sette opp..

Har denne tråden her på sa.

http://stackoverflow...torial/12331759

Nettopp - feilen var WIndows. Selvfølgelig fungerer ikke OpenGl smertefritt der, år MS vil psuhe DX/D3D og drepe konkurransen - både på teknologi og platfomer.

 

Men når Valve porter spill til OpenGL på OSX og linux, og til og med tester dem med bede ytelse i WIndows med OpenGl, viser det hva man kan oppnå med OpenGl. Det øker forhåpentligvis antallet spill med OpenGl, har allerede bedret driverne, og kommer til å bedre kompilatorer og systemstøtte og.. Håper jeg, da.

 

Aha, ser den!

Er for tiden i førsteåret på dataingeniør, og de programmene vi bruker er det liten støtte for i linux, men kommer nok til å hoppe tilbake dit neste semester da vi ikke skal interface mellom matlab og diverse roboter! Cygwin er jo en helt ok erstatning i mellomtiden!

Lenke til kommentar

Aha, ser den!

Er for tiden i førsteåret på dataingeniør, og de programmene vi bruker er det liten støtte for i linux, men kommer nok til å hoppe tilbake dit neste semester da vi ikke skal interface mellom matlab og diverse roboter! Cygwin er jo en helt ok erstatning i mellomtiden!

Ehm, hvilke programmer bruker dere egentlig på dataingeniør?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...