Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Så veldig fram til mandager på grunn av Breaking Bad.

Nå må jeg jo bare vente i 10 måneder...

I feel your pain.

Serienoobs. Man stacker seff opp hele sesonger og ser alt så fort som du føler for i stedet for å måtte vente. Eneste som er kjipt er jo cliffhangers på slutten av sesonger á det Breaking Bad har, burde nesten ikke vært lov.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serienoobs. Man stacker seff opp hele sesonger og ser alt så fort som du føler for i stedet for å måtte vente. Eneste som er kjipt er jo cliffhangers på slutten av sesonger á det Breaking Bad har, burde nesten ikke vært lov.

Har gjort det helt fram til sesong 5, først da så jeg hver episode når de kom ut.

Endret av Banksy
Lenke til kommentar

"Cliffhangere" på nyhetene irriterer meg som faen. Dere er der for å informere folk om hva som skjer i verden, ikke skape spenning for å få folk til å se på nesten nyhetssending!

 

"Det er dødelig og blir snart å finne i maten din! Finn ut hva det er i neste sending klokken 21.00"

"En mann som satt seg i bilen sin i dag og fikk en stor overraskelse. Les mer på våre nettsider"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så veldig fram til mandager på grunn av Breaking Bad.

Nå må jeg jo bare vente i 10 måneder...

 

Spesielt når sesong to, tre og fire har hatt 13 episoder hver, mens sesong fem ble avsluttet etter kun åtte. Jeg forventet ny episode i dag. Men, OK, det kan da ikke være så lenge å vente, i og med at dette er de åtte første episodene i en sesong på 16. Men, NEIDA. De siste åtte episodene kommer ikke før neste sommer. Hva er da vitsen? Kunne de ikke bare kalt de sesong fem og seks? Da kunne jeg forberedt meg mentalt på at jeg så siste episode i en sesong sist uke, og vært bedre rustet til å takle nesten ett år uten episoder.

 

Breaking Bad er den eneste dramaserien som har fenget meg på mange år, og sesongene blir bedre og bedre for hver omgang.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"Cliffhangere" på nyhetene irriterer meg som faen. Dere er der for å informere folk om hva som skjer i verden, ikke skape spenning for å få folk til å se på nesten nyhetssending!

 

"Det er dødelig og blir snart å finne i maten din! Finn ut hva det er i neste sending klokken 21.00"

"En mann som satt seg i bilen sin i dag og fikk en stor overraskelse. Les mer på våre nettsider"

 

De digger å trolle oss ja :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...