Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

De som jobber der kan rydde.

 

Når man tar handlevogner som står inne i butikken og drar de ut på parkeringsplassen 50m unna, som ikke tilhører butikken, så er det ganske douche spør du meg.

Tenker du ikke ET SEKUND på folk i fylla som finner genuin glede i ei forlatt handlevogn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som jobber der kan rydde.

 

Jobbet på gmax selv, og største irritasjonen blant oss ansatte var de ##&%*##¤!!!! som ikke ryddet etter seg når de hadde sett på en vare. Ikke så utrolig kjekt med 2 timer ubetalt overtid etter 7 timer skole + 8 timer med jobb ( og så hjem til lekser før neste dag begynner)..

Mange som fantaserte om div assasinasjoner når vi satt der i timesvis og prøvde å finne ut hvilkne sko som skal oppi hvilken skoeske.. Nordmenn er noen griser når det kommer til å rydde etter seg sånn generelt, dra til feks USA, og du vil se at de har en helt annen disiplin!

Lenke til kommentar

Folk som ikke pynter seg på 17 mai.

Hvis du skal være hjemme på nasjonaldagen er det helt ok.

Men å troppe opp i byen for å se barnetog/russetog,da kan man vel hvertfall legge litt effort i klesveien.

Møtte på en venninne m/2 barn og typen hennes nede i byen i stad. Hun hadde riktignok satt på seg en sånn 17.mai-sløyfe, men han gikk i JOGGEBUKSE og utslitt t-skjorte! Syns det var litt småpinlig å gå sammen med de..

Enkelte behøver å skjerpe seg. Gutter er jo så kjekke i dress på 17.mai

 

Enkelte bryr seg mer om hvor behagelige klærne er fremfor å se bra ut. Jeg går med joggebukse så ofte jeg klarer, og jeg skulle gjerne gått med det på julaften også, hadde det ikke vært for at familien min hadde myrdet meg med blikkene.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg i dag er at det ikke er enkelt å finne en sommerjobb / deltidsjobb hvorav andre definerer meg som lat til tross for at jeg faktisk gjør en innsats. Det burde være et system som kan tilby jobbmuligheter for unge..

 

NAV?

 

Det blir det absolutt siste alternativet. Jeg får prøve videre og dersom ting ikke blir bedre så blir det nok NAV på meg.. Huff.. :nei2:

Lenke til kommentar

Det blir det absolutt siste alternativet. Jeg får prøve videre og dersom ting ikke blir bedre så blir det nok NAV på meg.. Huff.. :nei2:

 

Tenkte mer på alle jobbene som ligger ute på sidene deres, men de har du kanskje sjekket allerede.

 

Det har jeg faktisk ikke. Skal ta en titt på hjemmesiden deres..

Lenke til kommentar
andre definerer meg som lat til tross for at jeg faktisk gjør en innsats.

 

Here's your problem!

 

Kanskje du bør jobbe litt med dette? - Være litt mer positiv?

 

Det hjelper fint lite å være veldig positiv da dette ikke tar meg fra (A) til (B). Men jeg gir ikke opp. Skal studere etter sommerferien så det hadde vært fint med en eller annen form for inntekt.

Lenke til kommentar

Med rett innstilling, entusiasme og optimisme, blir man i alle fall ikke sett på som lat. Kan redde en jobb, det.

 

Jeg tror at jeg forventer for mye. Jeg har veldig gode karakterer og forventer kanskje å få de beste deltidsjobbene til tross for at jeg ikke har noen tidligere arbeidserfaringer. Ser ut til at jeg må starte på bunnen..

 

On topic:

 

Irriterer meg at Posten ikke er aktiv på 17. Mai. Da hadde jeg hatt Z77 og i5-3570K hos meg nå..

Lenke til kommentar

Med rett innstilling, entusiasme og optimisme, blir man i alle fall ikke sett på som lat. Kan redde en jobb, det.

 

Jeg tror at jeg forventer for mye. Jeg har veldig gode karakterer og forventer kanskje å få de beste deltidsjobbene til tross for at jeg ikke har noen tidligere arbeidserfaringer. Ser ut til at jeg må starte på bunnen..

 

On topic:

 

Irriterer meg at Posten ikke er aktiv på 17. Mai. Da hadde jeg hatt Z77 og i5-3570K hos meg nå..

 

Ingen som gidder å se på karakterene dine på slike jobber. Du kjenner vel folk, la de skaffe deg en jobb. Lære deg å bruke andre istedenfor å prøve selv.

 

Nettverk er nøkkelen til gutteklubben grei.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...