Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Det har jeg faktisk ikke. Skal ta en titt på hjemmesiden deres..

 

Når begynte du å leite forresten? Mange større firmaer som skal ha inn mange sommervikarer legger ut jobbene veldig tidlig. Typ februar-mars.

 

Jeg begynte veldig sent (for cirka en måned siden) så da er det nok også min feil at jeg er så sein.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Helligdager er oppskrytte , spes jula hvor man strever og vasker når det i realiteten er maks 2 av dagene som er viktige.

 

Kan man ikke heller feire 22 juli og fyre av en salutt , det hadde sikkert naboene satt pris på *sarkasme* :D

Lenke til kommentar

Helligdager er oppskrytte , spes jula hvor man strever og vasker når det i realiteten er maks 2 av dagene som er viktige.

 

Kan man ikke heller feire 22 juli og fyre av en salutt , det hadde sikkert naboene satt pris på *sarkasme* :D

22. juli kødder man bare ikke med.
Lenke til kommentar
Enkelte bryr seg mer om hvor behagelige klærne er fremfor å se bra ut. Jeg går med joggebukse så ofte jeg klarer, og jeg skulle gjerne gått med det på julaften også, hadde det ikke vært for at familien min hadde myrdet meg med blikkene.

 

Jeg går aldri med finklær fordi de er så ukomfortable. Familien har blitt vant til det for lenge siden.

Lenke til kommentar
Enkelte bryr seg mer om hvor behagelige klærne er fremfor å se bra ut. Jeg går med joggebukse så ofte jeg klarer, og jeg skulle gjerne gått med det på julaften også, hadde det ikke vært for at familien min hadde myrdet meg med blikkene.

 

Jeg går aldri med finklær fordi de er så ukomfortable. Familien har blitt vant til det for lenge siden.

 

Jeg går alltid i dress fordi min jobb krever det.

 

Meget utilpassende og varmt.

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt over folk som ser ut til og ikke være i stand til å finne noe glede eller entusiasme over høytider og helligdager og helst bare vil sitte inne og sutre over folk som hygger seg.

 

Irriterer meg over dette fordi jeg ikke skjønner hvordan det går an å være så lite entusiastisk.

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt over folk som ser ut til og ikke være i stand til å finne noe glede eller entusiasme over høytider og helligdager og helst bare vil sitte inne og sutre over folk som hygger seg.

 

Irriterer meg over dette fordi jeg ikke skjønner hvordan det går an å være så lite entusiastisk.

 

Kan du komme med eksempler?

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt over folk som ser ut til og ikke være i stand til å finne noe glede eller entusiasme over høytider og helligdager og helst bare vil sitte inne og sutre over folk som hygger seg.

 

Irriterer meg over dette fordi jeg ikke skjønner hvordan det går an å være så lite entusiastisk.

 

Ikke alle som har det bra med seg selv vettu,kan ligge mye bak noe sånt...

 

Alle som maste om at jeg måtte spise mere kake irriterte meg i dag...

Spiser du ikke kake,liker du ikke kake,ta ett stykke til osv.

-Nei,jeg tenkte å spise opp alt sammen,2-3 kakestykker er jo ingenting,la meg forsyne meg til tarmen sprekker. :sick:

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Irriterer meg litt over folk som ser ut til og ikke være i stand til å finne noe glede eller entusiasme over høytider og helligdager og helst bare vil sitte inne og sutre over folk som hygger seg.

 

Irriterer meg over dette fordi jeg ikke skjønner hvordan det går an å være så lite entusiastisk.

Alle mennesker er forskjellige.
Lenke til kommentar

Dukker opp eksempler i denne tråden ved alle høytider som feires.

Men som sagt, jeg vet ike hva som eventuelt ligger bak, så vanskelig for meg å skjønne.

For meg er det umulig å skjønne meg på folk som blir i ekstase over en tilfeldig utnevnt dag. Må være noe mer som ligger bak her ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Irriterer meg litt over folk som ser ut til og ikke være i stand til å finne noe glede eller entusiasme over høytider og helligdager og helst bare vil sitte inne og sutre over folk som hygger seg.

 

Irriterer meg over dette fordi jeg ikke skjønner hvordan det går an å være så lite entusiastisk.

 

Irriterer meg over folk som irriterer seg over at ikke alle følger samfunnets merkelige påtatte merkedager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...