Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Da synes jeg det er værre med han presten som kom inn i serien denne sesongen. Hvordan han har klart seg så lenge alene er virkelig et mysterium.

han andre har tross alt vært på det sykehuset sammen med andre som drar rundt å samler resurser for ham, så han har hatt det godt til tross for hvordab han ble behandlet der

Enig der presten er svakere, men han var ikke med i forrige episode. Kansje han stryker med i neste eller ganske snart. Det er en av de to som dør neste det er jeg sikker på.

 

Skulle tro jeg var synsk :p

Lenke til kommentar

God episode! :)

 

Jeg lurer på om Deanna tror noe på Gabriel, eller om er så fornuftig som hun virker som og svarte, at man må ha gjort noe "synd" for å overleve så lenge. På en annen siden, så bemerket hun jo at Maggie godkjente og stemte for alle endringene som gjaldt den nye gruppen.

 

Allikevel var det jo Jason som kom til Deanna og skamroste Abraham.

 

Jeg liker ikke helt holdningen Carol har til han lille gutten, fordi jeg ikke synes det passer hennes rolle helt. Usikker på hvor de vil med denne forandringen. Det er helt greit at hun har blitt mer kynisk, men hun har alltid brydd seg, spesielt om de små. Så dette er en endring jeg ikke synes er helt riktig. Men, godt at hun tok tak i dette med Jessie og Pete. De har jo bygd opp til noe mer intimt mellom henne og Rick.

 

Synes det var synd at Aiden ble drept, selv om han var en liten faen noen ganger, så var han en solid karakter, som så ut til å forandre seg mot det bedre. Nysgjerrig på hemmeligheten til han og Nicholas(?).

 

Trodde også Noah skulle være med lengre.. siden han er en yngre kar, så var han med på å gjøre gruppen mer variert.

 

Antar vel at Tara klarer seg bra..

Lenke til kommentar

Slik de har lagt det opp til nå, virker det som du kan ha rett.. Synd! Synes ikke karakteren er brukt opp, i hele tatt, men nå har de gått ned et feil spor med henne, så de legger nok opp til noe..

 

Er dessverre ikke helt fornøyd med skribentene til denne serien, for mange rare valg etter min mening. Kjenner ikke til tegneserien, så vet ikke hvor mye de må følge den heller i ting som skjer..

Lenke til kommentar

Absolutt en av de bedre episodene på en stund. Gabriel har egentlig helt rett; De er ikke "gode" mennesker. Ihvertfall ikke mot folk utenfor gruppen. Deanna kommer sikkert ikke til å bli medgjørlig når hun får vite at sønnen er død. Det forverrer nok situasjonen kraftig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke den eksplosjonen var dårlig. Ikke noe vits i å legge mer ressurser i den effekten.

 

Det som er mye verre er jo at en tungt bevæpnet voksen man får så fullstendig panikk av å møte en enkelt walker. Det er rett og slett dårlig manus.

Det er også ekstremt rart at man mer enn gjerne bruker 15-20 skudd på en enkelt walker, eller på skytetrening, men å avlive en av sine egne så han slipper å bli spist levende det kan man ikke bruke en kule på :hm:

 

Men de tingene til side, så synes jeg det var en kul slutt på episoden. Vanskelig å vite hva som skjer i neste episode nå.

Lenke til kommentar

De folkene i Alexandria er jo patetiske. Er et mirakel at de (løperne?) har overlevd så lenge som de har, hvis deres første reasksjon på å møte en zombie er å pepre et halv magasin i brystet istedet for et enkelt headshot. For øvrig ville jeg gjerne like å vite hvordan de fikk tak i Knife Party - You are going to die (remix av internet friends) som først kom ut i 2011 da apokalypsen startet ett eller to år tidligere. Men antar at det kun var for effekt. Sangen spilte jo mens Noah ble drept.

 

Tror ikke det er vanskelig å forestille seg hva som kommer til å skje i neste episode. Deanna kommer til å skylde på Rick & Co for at sønnen er død og Rick & Co kommer til å skylde på dem for at Noah er død. Hadde vært en god twist om Rick slo ned Deanna, tok over Alexandria og bannlyste innbyggerne i Alexandria, forså og fått en halv-gal Rick i finalen som snakker med selv og sier "You did the right thing!"

 

Selvfølgelig skjer ikke dette, men vi får nok noen gnisninger, også en kamp som avbryter dem mot enten en stor horde eller mot en annen gruppe, også bånder dem på nytt etter litt paradise hotel drama i Alexandria.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er vanskelig å forestille seg hva som kommer til å skje i neste episode. Deanna kommer til å skylde på Rick & Co for at sønnen er død og Rick & Co kommer til å skylde på dem for at Noah er død...

 

Jeg så for meg noe sånt, men da han andre duden overlevde så har de jo et vitne fra A på at det ikke var "våre" sin skyld. Det du skriver hadde jo garantert vært utfallet om kun "våre" kom tilbake.

Men det kan jo fort skje at Rick blir politi, dommer og bøddel ovenfor han som "drepte" Noah, noe som igjen trigger konflikten og overtagelse av Alexandria.

Lenke til kommentar

Joda, men jeg tror ikke at Deanna kommer til å se på det som en leder. Hun kommer til å se på det som en mor basert på at mange av de som bor i alexandria har ikke vært utenfor porten engang. Så uansett om han "duden" backer opp Glenn og MacGyver så vil hun ikke være istand til å se logikk.

Lenke til kommentar

Fy for en unødvendig grusom måte Noah døde på :p

 

kjener jeg gleder meg sykt masse til mandagens episode nå. Desverre er det ikke mange episodene igjen heller, aå regner med mye kommr til å skje neste uke.

 

Noen av gruppen kommer til å dø

Hvem tror dere, og hvorfor? Bare for moro skyld :)

 

Tror han presten dør av noe ukjente grunner. Han passer rett og slett ikke inn i samfundet lengre.

 

Også tror jeg han som "hadde løsningen" på zombie utrbuddet dør (husker ikke navnet), nå som han endelig har vist at det er håp for ham

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...