Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp.

 

Liker castingen. Kim Dickens og Cliff Curtis er undervurderte skuespillere som jeg har likt i en god del år. Håper den skiller seg ut fra hovedserien. Det er et rikt univers, men hvis de skal ha noe mer rundt det bør det gjøres med omhu. Ikke bli en ny CSI/NCIS-type spinoff som ikke har en egen identitet. Mer noe genuint som Better Call Saul fra Breaking Bad, eller Boston Legal fra The Practice.

Lenke til kommentar

Frykter virkelig for hva som skjer videre. Carol ble jo sett av han gutten, og til tross for det hun sa, kommer han en gang til å snakke om det til noen. Hvis ikke kunne de bare droppet å hatt det med i episoden i utgangspunktet.

men hvis hun blir avslørt, håper jeg hun tar på seg all skyld, for det virker som om rick og daryl nølte en del med opplegget.

kan heller ikke skjønne hvorfor de ønsker å ødelegge hele alaxandria heller.

Hva gjør de så mye viktigere en de som alt var der?

 

 

Og hva var greia med den W i panna på den ene zombien?

Lenke til kommentar

Hadde ikke zombien som ble hengt opp også det merket i panna? Usikker på om den hadde det.

 

Har ikke peiling hva de betyr. Får vel vite før sesongen er over i slutten av måneden.

 

 

Nei den hadde ikke det, men zombiene på stedet de fant moren til Noah død var også merket med W i panna. Tyder da på at det er en annen gruppe med survivors.

Lenke til kommentar

noen andre som irriterer seg over sløsing med ammo?

 

De må jo gå tom på ett eller annet tidspunkt, det er jo ingen som lager nye skudd.

 

 

tegnerseriespoiler:

 

 

 

I tegneserien er dette ett viktig punkt, de går tom, og begynner og lage.

 

 

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Det som slår meg er at man antageligvis har to grupper som er svært forskjellige, men som samarbeider og trygger hverandre. "Wolfs" de tøffe harde einstøingene som ikke passer inn i siviliserte former mer og Alexandria som er de siviliserte.

 

W gir beskyttelse og bringer inn ressurser, mens A bidrar med noe annet tilbake( usikker på hva) som gjenytelse. Når de henter inn rekrutter blir de sortert i de som passer inn i W og de som passer inn i A. Denne sorteringen gjøres av A.

 

Veien videre kan være at gruppa vår blir midt mellom, noe W og A ikke liker. Deler av gruppa blir dratt mellom de to levesettene. Det blir en indre konflikt i hvert medlem om man skal leve som en W eller som en A. (så skjer det sikkert noe etterhvert som gjør at man ikke kan være hverken eller)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor kommer Wolfs fra? Noe jeg har gått glipp av? Har sett W-en i panna, men er vel ingen som har nevnt Wolfs. Kan fint være Washington eller annen nærliggende plass.

 

Jeg bare så i tråden her at det navnet ble nevnt i innlegget til Quakecry, den 02 Mar 2015 - 21:27 og det navnet passet med W og at de er einstøinger/loners/uten for "samfunnet".

 

 

Resten av teorien er noe jeg har fra mitt eget hode..

Endret av Ketil_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...