Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva jeg synes om at Morgan kom akkurat da Rick henrettet Mr. Wifebeater. Genial avsluttning, men vil at Morgan og Rick skal bli bffs (har en tedens til og leve meg litt for mye inn i tv serier som jeg er oppslukt av!). Blir vel og ta litt tid før Morgan er helt trygg på Rick.

 

Har ventet på Morgan siden sesong1, og alltid lurt på hvor i f**n det ble av han, så glad for at han endelig kommer tilbake, for og bli håper jeg! ( Bank i bordet ) Bare kjipt å vente til høsten før man ser mer til han. 

Lenke til kommentar

Men ang den W.

de som prøvde å ta morgan hadde jo en w. Om den var påtegnet eller tatooert vet jeg ikke, men de zombiene vi har sett har hatt en som er skjært inn i skallen. Hvorfor?

Tenkte jo først at det var folk i gruppen w som var blitt døde, men får det ikke til å stemme overrens :p

Endret av G-Man™
Lenke til kommentar

Er vel heller det at the wolves er "collectors". De sa jo at de ville "ta" morgan selv. Altså de ville ha alt han hadde inkludert han, så tror heller at mange av zombiene med W i panna er survivors de har kommet over, drept og markert med W for å vise hvem som eier dem. Det er med andre ord en slags samlemani dem har. 

Endret av GeneralUser
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Noe helt annet: Noen tanker om hva som var tingen med de store hordene med walkers vi har sett, f.eks i s01(?) hele den horden med walkers som gikk etter veien tydeligvis mot ett mål. Lurer litt på det.

Lenke til kommentar

Spent på hvor lenge de kan holde serien gående da. Etterhvert må jo zombier og mennesker dø ut. Hvis de levende dreper X antall zombier, og zombiene dreper Y antall mennesker (og døde mennesker blir til zombier) så blir det jo slutt etter ikke så veldig lang tid. 

Så spørs det jo om hvordan ståa er i andre byer, stater, land osv. Hvis folk lever fint der og reproduserer seg så blir det jo flere folk (som igjen blir zombier når de dør).

 

Gleder meg til man får vite mer! Litt spent på "Fear the walking dead" og hvor mye de blir å vise fra verden rundt/forskjellige steder i USA. Jeg har ikke lest noe fra tegneserien, så har ingen forventninger.

 

 

 

Hater å vente :p.

Lenke til kommentar

Spent på hvor lenge de kan holde serien gående da. Etterhvert må jo zombier og mennesker dø ut. Hvis de levende dreper X antall zombier, og zombiene dreper Y antall mennesker (og døde mennesker blir til zombier) så blir det jo slutt etter ikke så veldig lang tid. 

Så spørs det jo om hvordan ståa er i andre byer, stater, land osv. Hvis folk lever fint der og reproduserer seg så blir det jo flere folk (som igjen blir zombier når de dør).

 

Gleder meg til man får vite mer! Litt spent på "Fear the walking dead" og hvor mye de blir å vise fra verden rundt/forskjellige steder i USA. Jeg har ikke lest noe fra tegneserien, så har ingen forventninger.

 

 

 

Hater å vente :p.

 

Ifølge walking-dead wiki står det at produsentene har nok stoff til å lage sesong 10 og 11.

Lenke til kommentar

Starta på sesong1 igjen, yeez, folka har forandra seg mye! Daryl er blitt mye "mørkere" i stil, Rick ser mer "normal" i s01, Carl har ennå ikke nådd puberteten. Og uansett om man likte Shane eller ikke, så er det å bange kona te bestekompisen helt bak mål! Har ikke noe å si at de trudde han var død, siden det skjedde like etter han døde. Hadde glømt av hvor mye jeg mislikte den mannen! Lori og for den saks skyld. But still, elsker serien :p  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...