Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Carol - Fordi de har spilt på i det siste at hun er mindre likt etter hvordan hun har truet og behandlet den lille gutten samt at hun er mentalt ustabil. Ref. at hun tilbragte lang tid på psykiatrisk avdeling før apokalypsen, hendelsen hvor hun drepte de to pasientene i fengslet ved å sette fyr på dem, og hvordan hun drepte moren til Gareth i Terminus.

 

Peter - Rick kommer til å drepe han fordi han er kåt på kona pluss at barne mishandling og kone mishandling vil gi han den perfekte unnskyldningen til å henrette han.

 

Nicholas - Fordi han er en kødd som oppfører seg som om han er 15 når han ser ut som om han er nærmere 40, har null survival skills og vet ikke betydningen av et headshot.

 

Daryl - Jeg vet ikke men jeg bare tror det. Han passer åpenbart ikke inn i Alexandria pga. han på mange måter er survivalist som kun passer ute i villmarken og det er sånn han har vokst opp. Med tanke på hvor mye screen-time han har fått denne sesongen, hans "journey" så ville det passe at han døde nå eller i finalen som en "shocking death" til publikum.

 

Så klart, ville jeg faktisk mye heller ha sett Glenn og Maggie dø fremfor Noah. Irriterer meg litt at de er temmelig raske på å drepe av "nye karakterer" fort istedet for å utvikle dem og heller drepe av noen av Core cast fra starten. Jeg ser for meg at i en eller annen sesong, så kommer det kun til å være Rick og Carl igjen fra core cast, og da må dem ihvertfall utvikle noen nye karakterer.

 

Synes de rett og slett gjorde en dårlig jobb med Coleman da jeg følte at han ikke ble noe særlig godt unyttet i rollen som Tyrese. Han var bare "muscle", fikk en liten åpenbaring i sin siste episode, og ferdig med han. Foreløpig ser det ikke ut som om de kommer til å gjøre den samme feilen med Gabriel, men skulle ikke overraske meg om de faktisk drepte av han også nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker Carol jeg. Hun skaper litt spenning i serien. Liker også at hun er en av de mest kyniske. Hun tør å gjøre det (hun mener) som må gjøres selv om det høres ille ut eller ingen andre er enig. Å se hun prøve å bli en i mengden av de husmødrene og later som hun ikke kan noe om våpen er bare komisk å se på. Sikkert en smart ting å gjøre, og vedder på at det blir gjort et stoort poeng av det senere der hun blir utfordret av noen som tror hun ikke har peiling på våpen.

Lenke til kommentar

Bah. Sasha på syre. Synes at serien alt for ofte bygger på at en karakter blir krakilsk.

 

Uansett, det var en grei episode. Litt overrasket over at Rick konfronterte Pete såpass raskt. Litt spent på hva som skjer videre med Rick. Han er sikkert ikke velkommen lenger, og vi risikerer helt sikkert at det neste blir om gruppen skal splittes eller ikke.

Lenke til kommentar

Gir vel heller mening at Rick forklarer handlingen sin og at de backer han, og det gjør nok mange andre i Alexandria Safe Zone også. Deanna var jo klar over at Pete drev med konemishandling og barnemishandling men ignorerte det fordi han er en lege og derfor verdifull.

 

Tror også at W-gruppen vet hvor Alexandria er. Aaron sa at det var unormalt mange walkers i området, så jeg tror at W-gruppen ledet en hel del zombier til Shirewilt Estates i Richmond, og brukte dem som dekning til angripe. Sikkert det som kommer til å skje i Alexandria også.

Lenke til kommentar

Rick blir mer eller mindre utstøtt, så kommer konfrontasjonen med W og alle ser at Rick hadde rett og han blir tatt inn i varmen igjen.

 

(Det som hadde vært kult var om Rick blir utstøtt, slår seg sammen med W og tar over Alexandria i et angrep. Så kan sønnen bli dratt mellom jenta på den ene siden og Rick på den andre.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ein teori om at ho veninna til Carl er med i den "W"-gruppa. Ho kom jo og ganske nyleg til  "byen." Og ho reiser alltid utanfor muren for å finna på ting.

Ellers var siste episode ganske bra igrunn. Spennande nok og lager ein fin cliffhanger til avslutninga

Endret av Litejk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...