Gå til innhold

The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid) - (Ikke spoilere fra tegneserien)


Anbefalte innlegg

Vel du MÅ jo ikke bruke tid på dem....evt.klikke deg inn på eksterne linker for å se flere.

Så nei, det er ikke uinteressant for alle andre selv om det er det for din del.

Litt derfor jeg skrev "IMO" - in my opinion. :) Det er 100% min egen mening, og selvfølgelig ikke noe jeg mener skal gjelde alle andre, så jeg aner ikke hvorfor du er så sur :)

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er bare midt i sesong 3 og binge-watcher det remmer og tøy kan holde for å bli oppdatert. Har bare et spørsmål; er alt av spoilere i denne tråden satt i... vel, spoiler? Altså, er det trygt for meg å lese her selv om jeg bare er midt i sesong 3?

 

Har ikke tatt sjansen på å lese tråden, jeg skriver denne posten med øynene igjen.

Lenke til kommentar

Vi sees, bare gi meg et par dager :p

 

Men bare for å lufte litt frustrasjon;

 

 

 

- Andrea er penismisunnelse personifisert

- Hvorfor måtte T-Dog dø før man ble kjent med han?

- Etter tre sesonger har Glen kun hatt ett ansiktsuttrykk

- Andrea er en større trussel for dem rundt henne enn zombiene er.

- Hvorfor gå etter zombiene når de skulle ta fengslet? Prøv å lokke dem inntil gjerdet (som de gjør gang på gang!) og stikk dem med ett eller annet stikkvåpen (noe de også gjør mange ganger!). Det er et fengselsgjerde, det tåler mye og de sparer kuler.

- Rick stoler ikke på noen... vel, bortsett fra alle kvinner.

- Fuck Andrea

- Carl ser latterlig ut med det håret og hatten og hvordan han ennå er i live er et mirakel.

- Du kan overleve hele apokalypsen i en trehytte sålenge den er 2 meter over bakken.

- Fuck Andrea igjen.

 

 

Setter bare alt i spoiler av gammel (og god) vane.

Endret av Patrick123
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mange slike ting som irriterer meg med denne serien, men fortsetter å se på den fordi :p

Må jo være en enkel sak egentlig å overleve ved å oppholde seg i andre etasje på et hus, da zombier visstnok ikke er så smarte når det kommer til trapper. Bare man sørger for å ha nok forsyninger vel og merke

Lenke til kommentar

....

 

Setter bare alt i spoiler av gammel (og god) vane.

Hei

 

Denne tråden heter "The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)", så ting som er sendt i USA er pr. def. ikke å anse som spoilere i denne tråden :)

 

Slitsomt om alle betraktninger/kommentarer krever et ekstra trykk på "spoiler" knappen for å vises..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg er bare midt i sesong 3 og binge-watcher det remmer og tøy kan holde for å bli oppdatert. Har bare et spørsmål; er alt av spoilere i denne tråden satt i... vel, spoiler? Altså, er det trygt for meg å lese her selv om jeg bare er midt i sesong 3?

 

Har ikke tatt sjansen på å lese tråden, jeg skriver denne posten med øynene igjen.

Hva mener du med binge watcher? Visst du leser alt som ble posta fra før jul 2012 går det nok fint:) Altså siden dem bruker å ta pause midtveis i sesongen så er sent 2012 det lengste du kan lese i denne tråden før du får spoilere

 

 

....

 

Setter bare alt i spoiler av gammel (og god) vane.

Hei

 

Denne tråden heter "The Walking Dead - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)", så ting som er sendt i USA er pr. def. ikke å anse som spoilere i denne tråden :)

 

Slitsomt om alle betraktninger/kommentarer krever et ekstra trykk på "spoiler" knappen for å vises..

 

Ja dette er jo en spoiler tråd:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vi sees, bare gi meg et par dager :p

 

Men bare for å lufte litt frustrasjon;

 

 

 

- Andrea er penismisunnelse personifisert

- Hvorfor måtte T-Dog dø før man ble kjent med han?

- Etter tre sesonger har Glen kun hatt ett ansiktsuttrykk

- Andrea er en større trussel for dem rundt henne enn zombiene er.

- Hvorfor gå etter zombiene når de skulle ta fengslet? Prøv å lokke dem inntil gjerdet (som de gjør gang på gang!) og stikk dem med ett eller annet stikkvåpen (noe de også gjør mange ganger!). Det er et fengselsgjerde, det tåler mye og de sparer kuler.

- Rick stoler ikke på noen... vel, bortsett fra alle kvinner.

- Fuck Andrea

- Carl ser latterlig ut med det håret og hatten og hvordan han ennå er i live er et mirakel.

- Du kan overleve hele apokalypsen i en trehytte sålenge den er 2 meter over bakken.

- Fuck Andrea igjen.

 

 

Setter bare alt i spoiler av gammel (og god) vane.

Hva mener du med at andrea er penismisunnelse fiksert?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...